نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷

جاس ویدون روی کامیک های Buffy the Vampire Slayer کار خواهد کرد

جاس ویدون قرار است روی سری کامیک‌های «بافی، قاتل خون‌آشام‌ها» کار کند.

جاس ویدون به تازگی از فیلم سینمایی بتگرل (‌Batgirl) کنار کشید و حالا قصد دارد به «بافی قاتل خون آشام ها» (Buffy the Vampire Slayer) بازگردد. این خبر می‌تواند برای هواداران ویدون بسیار خوشایند باشد و نوشتن سری کامیک‌های Buffy the Vampire Slayer Season 12: The Reckoning چیزی خواهد بود که همه آن‌ها انتظارش را خواهند کشید.

ویدون در ابتدا در سال ۱۹۹۷ سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها را خلق کرد و این سریال از همان آغاز چشم‌های زیادی را به سمت خود جلب کرد و کاری کرد تا ویدون نیز به شهرت چشمگیری دست پیدا کند. او همیشه به عنوان مغز متفکر پشت انتقام جویان (The Avengers) در سال ۲۰۱۲ شناخته خواهد شد، اما متاسفانه تجربه‌اش با کمپانی برادران وارنر چندان خوشایند نبوده و فیلم سینمایی لیگ عدالت (Justice League) چیزی بیش از یک ناامیدی بزرگ نبود و حالا وی از کارگردانی فیلم سینمایی بتگرل نیز کنار کشیده است.

حال در اخباری تعجب‌برانگیز گفته می‌شود ویدون قرار است یکی از نویسندگان سری کامیک Buffy the Vampire Slayer Season 12: The Reckoning باشد. ویدون در این کامیک با یکی از حرفه‌ای‌های دنیای بافی یعنی کریستوس گیج همکاری می‌کند و طراح کامیک‌ها نیز جورجس جانتی خواهد بود.

با وجود اینکه سریال تلویزیونی بافی قاتل خون‌آشام‌ها در سال ۲۰۰۳ به پایان رسید، سری کامیک‌هایی در ادامه منتشر شدند که داستان سریال را ادامه دادند. تا حالا یازده فصل از این کامیک‌ها منتشر شده است و ویدون نیز بعضی اوقات در نوشتن آن‌ها دست داشته است. با این حال متاسفانه فصل جدید این کامیک‌ها فقط چهار شماره خواهد داشت.

در حالی که هواداران از کوتاه بودن این مجموعه کامیک ناراحت هستند، می‌توانند خوشحال باشند؛ چرا که داستان واقعا هیجان‌انگیز است. مهمانی زاندر و دان قرار است توسط ولفرام و هارت به هم بریزد و حتی یک خون‌آشام سفر کننده در زمان نیز در داستان حضور دارد. از آنجایی که بافی قرار است خود را درون یک تله زمانی پیدا کند، به نظر می‌رسد سفر در زمان بخش مهمی از این سری است. اگر بافی نتواند زنده بماند، طلسم قاتلین برای همیشه از بین می‌رود.

buffy the vampire slayer

شاید عجیب‌ترین مورد، یکی از کاورهای واریانت باشد که بافی را در حال بغل کردن یک نوزاد نشان می‌دهد. حدس هواداران این است که بافی احتمالا مادر خواهد شد؛ هرچند با اضافه شدن سفرهای زمانی به داستان، احتمال اینکه ماجرا به این سادگی باشد خیلی کم است. این کودک ممکن است حتی کودکی‌های بافی باشد که دشمنانش به دنبال وی هستند.

شماره اول از سری کامیک Buffy the Vampire Slayer Season 12: The Reckoning در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) منتشر خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده