// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

جزئیات آپدیت 3.0 بازی Fortnite منتشر شد

استودیو Epic Games اطلاعاتی از جزئيات آپدیت نسخه 3.0 بازی Fortnite که هم‌اکنون در دسترس کاربران است، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games) جزئيات آپدیت نسخه 3.0 بازی Fortnite را منتشر کرد. آپدیت یاد شده بیشتر روی بهبود بخشیدن به حالت‌های Battle Royale و Save the World تمرکز دارد؛ محتوایی همچون تنظیمات جدید در بخش آنلاین تا بتواند تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

از محتویات جدید این آپدیت می‌توان به Turbo Calling اشاره کرد. به جای ساخت سازه از تکه‌های مجزا، شما می‌توانید تنظیماتی را در بازی اعمال کنید که به شما اجازه می‌دهد تا با فشردن دکمه شلیک، سازه‌های انتخاب شده را به طور ادامه‌دار بسازید. سازندگان در وب‌سایت خود در مورد سیستم جدید نوشتند:

حال شما می‌توانید سریع‌تر به ساخت‌و‌ساز در دنیای این بازی بپردازید. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که با سرعت بیشتری دیواره‌هایی را در محیط خود بسازید و در حالی که از رمپ‌ها بالا می‌روید، همزمان به ساخت آنها هم مشغول باشید.

آپدیت یاد شده همچنین تنظیمات جدیدی را در بخش آیتم‌های مورد نیاز برای ساخت‌و‌ساز اضافه می‌کند. پیش‌تر، برای ساخت آیتم مورد نظر خود باید به طور دستی از بین سه مصالح یعنی چوب، سنگ و آهن انتخاب می‌کردید. به گفته سازندگان با فعال کردن تنظیمات Auto Change Materials این سیستم به طور خودکار آیتم بعدی را برای ساخت‌و‌ساز انتخاب می‌کند. اگر متریال مورد نیاز برای ساختن آیتم را در اختیار نداشته باشید این سیستم بلافاصله متریال بعدی را انتخاب می‌کند. سازندگان در این باره گفتند که تنظیمات جدید می‌تواند روند ساخت‌و‌ساز را برای کاربران جدید در این بازی ساده‌تر کند.

fortnite

یکی از اصلاحات دیگر در این آپدیت رفع مشکل ساختن آیتم در میان اشیا‌های دیگر است که به گفته اپیک گیمز این امر می‌تواند در برخی مواقع آزاردهنده باشد. به طور مثال در حین ساخت یک آیتم برخی از اشیا نابود می‌شود یا برخی دیگر به شما اجازه نمی‌دهند که سازه خود را بسازید. آپدیت 3.0 بازی Fortnite به کاربران اجازه می‌دهد که سازه خود را روی اشیاهای بزرگ اعمال کنند یعنی بازیکنان در هر جایی می‌توانید به ساخت‌و‌ساز بپردازند. البته به یاد داشته باشید که سازه‌های شما باید توسط چیزی در محیط پشتیبانی شده باشند. به طور مثال اگر پل هوایی که ساخته‌اید از درون درختی عبور کرده باشد، اگر قسمت‌های متصل شده پل خراب شود باز شاهد سقوط پل خواهید بود.

آخرین محتوای این آپدیت مربوط به تغییرات کوچکی در عملکرد شبکه بازی می‌شود. به طور ساده‌تر، تعامل اطلاعات داده شده کاربران با سرور‌های اپیک گیمز کمتر می‌شود و این امر باعث می‌شود که کاربران ارتباط بهتر و تجربه روان‌تری از بازی داشته باشند. این تغییرات تنها در بخش حالت بتل رویال فورتنایت اعمال شده است، اما اپیک گیمز اعلام کرد که در آینده نیز به حالت Save the World اضافه می‌شود.

آپدیت جدید به همراه Battle Pass جدید بازی Fortnite هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و گفتنی است که بتل پس جدید تنها با پول داخل بازی قابل خرید است.

 بازی Fortnite هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده