// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۴

جزئیات Battle Pass فصل سوم بازی Fortnite مشخص شد

با عرضه آپدیت بازی Fortnite و آغاز فصل سوم بازی Fortnite، جزئیات Battle Pass فصل سوم بازی مشخص شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی Fortnite برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و محتویات جدیدی برای دو بخش Battle Royale و Save the World در دسترس قرار گرفت. همچنین با این بروزرسانی فصل سوم بازی Fortnite نیز آغاز و محتویات Battle Pass فصل سوم مشخص شد.

همانند Battle Passهای گذشته، در اینجا نیز تعدادی آیتم محدود برای هر بازیکن در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. همچنین برای خرید Battle Pass به صورت کامل باید ۹۵۰ عدد V-Buck خرج کنید که چیزی حدود ۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. از طرفی اگر بتل پس فصل دوم را داشته باشید، پنج عدد Tier پیشرفت به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

از طرفی این Tierها را می‌توانید از طریق V-Bucks خریداری کرده یا با انجام کارهای خاص در طول بازی Tierهای مختلفی را کسب کنید. از دیگر آیتم‌هایی که از طریق Battle Pass بازی کسب خواهید کرد، می‌توان به Emote، پوسته و موارد دیگری اشاره کرد. البته این مورد را بگویم که تمامی آیتم‌های بتل پس فصل سوم بازی Fortnite، شامل آیتم‌های تزئینی است و اگر اهل این دسته از آیتم‌ها نیستید، نیازی به پرداخت پول نیست و هیچ‌کدام از آیتم‌ها روی گیم‌پلی تاثیرگذار نیستند.

با این حال اگر اهل پوسته‌های اقتباسی هستید، از میان پوسته‌های جدید بازی می‌توان به پوسته جان وین، محافظین کهکشان و استار لرد اشاره کرد. جدای از این موارد، می‌توان به اسلحه Hand Cannon نیز اشاره کرد که از Heavy Ammo استفاده می‌کند و نرخ فریم ۶۰ نیز به کنسول‌ها اضافه شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده