نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

برای ایجاد کاراکتری اضافه در بازی Metal Gear Survive باید ۱۰ دلار پرداخت کنید

اگر تمایلی به حذف کاراکتر فعلی خود در بازی Metal Gear Survive نداشته باشید و کاراکتری جدید بخواهید، به یک فایل ذخیره جدید نیاز خواهید داشت که برای آن باید ۱۰ دلار بپردازید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ایجاد هر کاراکتر جدید در بازی Metal Gear Survive در صورتی که قصد حذف کاراکتر نخست خود را نداشته باشید، به میزان ۱۰ دلار هزینه خواهد داشت.

حفظ کاراکتر فعلی شما در بازی Metal Gear Survive اساسا به معنای ایجاد یک فایل ذخیره برای کاراکتر جدید است و وب‌سایت IGN تایید کرده است که هر اسلات ذخیره جدید تعداد هزار Survival Coin (ارز درون بازی) هزینه خواهد داشت که در حال حاضر تعداد ۱۱۵۰ سکه با مبلغ ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

ماه گذشته بود که وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی Metal Gear Survive تایید شد، اما اینکه چه اقلامی را می‌توان از این طریق خریداری کرد، مشخص نبود. بازی Metal Gear Survive این هفته برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر شد و برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی می‌توانید پیش‌نمایش آن را از اینجا مطالعه کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده