// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

اطلاعاتی از گیم پلی بازی It Lurks Below منتشر شد

دیوید برویک، سازنده Diablo، اطلاعاتی از گیم پلی بازی It Lurks Below که در سبک نقش‌آفرینی و دو بعدی طراحی شده است، منتشر کرد.

ماه گذشته دیوید برویک (David Bervik)، سازنده بازی Diablo پروژه جدید خود را که در سبک نقش آفرینی، دوبعدی و اکشن طراحی شده است، با نام بازی Lurks it Below معرفی کرد. بازی شامل المان‌هایی از بازی‌هایی مانند Terraria و Minecraft می‌شود و در آن، کاربران به کندن حفره و ساخت آیتم‌های مختلف می‌پردازند. در آن سو بازی همچنین با محتوایی شبیه به Diablo همچون لوت کردن و محیط‌هایی که به طور خودکار پردازش می‌شود، طراحی شده است. برویک به تازگی در مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات اطلاعات بیشتری را از بازی منتشر کرده است و حتی نفرات حاضر در گیم‌اسپات توانستند نسخه بتا این بازی را نیز تجربه کنند.

کاربران پس از اینکه وارد دنیای دوبعدی بازی شوند، کاراکتر خود را از بین کلاس‌های مختلف همچون روگ، بارد و غیره انتخاب می‌کنند. پس از اینکه خود را در دنیای این بازی می‌یابید در مرحله اول به دنبال پیدا کردن غذا می‌روید و در آن سو اولین سلاح خود را که در واقع یک عصای جادویی است، می‌سازید؛ ضمن اینکه پناهگاهی نیز برای در امان ماندن از هیولاهایی که شب در دنیای این بازی پرسه می‌زنند، برپا می‌کنید. اگر آسیب‌هایی را که دشمنان بر کاراکتر شما وارد می‌کنند کنار بگذارید، در آن سو خطراتی همچون گرسنگی و خستگی هم زندگی کاراکتر شما را تهدید می‌کند.

پس از گذراندن مراحل ساخت‌و‌ساز و موردنیاز برای بقا، حال زمان آن است که سفر خود را برای رفتن به دل زمین آغاز کنید. در لایه‌های بالای زمین کاربران با موجوداتی روبه‌رو می‌شوید که با وجود آنها به گفته سازندگان انتظار می‌رود در مراحل اولیه، کاربران کاراکتر خود را مدام در حال مرگ ببینند. پس باید خود را به زره‌های قوی مجهز کنید؛ چرا که در لایه‌های اولیه زمین باس‌فایتی انتظار شما را می‌کشد. باس‌ها و موجودات این بازی آیتم‌ها و لوت‌های ارزشمندی را به همراه دارند که با کشتن آنها می‌توانید از این موارد بهره‌مند شوید تا بتوانید کاراکتر خود را قوی‌تر کنید و به لایه‌های عمیق‌تر زمین بروید.

برای آشنایی بیشتر در ادامه می‌توانید گیم‌پلی بازی It Lurks Below را تماشا کنید و خود را با دنیای آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی It Lurks Below در استودیو گریبیرد گیمز (Graybeard) در حال ساخت است و دیوید به تنهایی مسئولیت توسعه آن را بر عهده گرفته است. تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز مشخص نشده است، ولی به گفته دیوید در انتهای سال جاری میلادی این اثر در فروشگاه استیم در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد بازی جدید سازنده Diablo چیست؟


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده