نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

قسمت چهارم فیلم Rush Hour ساخته خواهد شد

کریس تاکر بازیگر سری فیلم ساعت شلوغی (Rush Hour) در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد که قسمت چهارم این مجموعه پرطرفدار ساخته خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس تاکر بازیگر سری فیلم Rush Hour (ساعت شلوغی) در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد که قسمت چهارم این مجموعه در دست ساخت است. به نقل از سایت خبری مترو، کریس تاکر به‌تازگی در پادکست شبکه ESPN (Entertainment and Sports Programming Network) به نام The Plug حضور یافته و این اخبار جدید را در این برنامه اعلام کرد. او در این مصاحبه به طور واضح اعلام کرد که او و هم‌بازی‌اش جکی چان تمامی برنامه‌های خود را تنظیم کرده و قراردادهایی هم امضا کردند تا کار تولید فیلم Rush Hour 4 (ساعت شلوغی 4) را به پایان برسانند. او در طی این مصاحبه اعلام کرد:

قرار است این اتفاق بیوفتد. فیلم ساعت شلوغی 4 ساخته خواهد شد. این قسمت قرار است شلوغ‌تر از تمامی شلوغی‌ها باشد. جکی چان کاملا آماده بوده و ما قصد داریم این قسمت را هم بسازیم تا دیگر هیچکس نتواند آن را فراموش کند.

صحبت‌های عنوان شده، تنها مواردی بود که کریس تاکر در طی این مصاحبه درباره فیلم ساعت شلوغی 4 گفت و هیچ جزئیات و اطلاعات دیگری از این پروژه از جمله اینکه چه زمانی این فیلم اکران می‌شود یا چه کسی این اثر را کارگردانی خواهد کرد، بیان نکرد. برت رتنر که کارگردان سه قسمت قبلی سری فیلم ساعت شلوغی بوده، این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و رسوایی اخلاقی‌ای گریبان‌گیر او شده است.

تقریبا سال گذشته بود که جکی چان عنوان کرد که در طی هفت سال اخیر، آنها فیلمنامه‌های مختلف بسیار زیادی را رد کردند و هیچکدام را مناسب قسمت چهارم این مجموعه نمی‌دیدند. چان اعلام کرد که او و کریس تاکر در نهایت ایده بسیار خوب و خاصی را پیدا کردند تا با گسترش دادن آن بتوانند یک فیلمنامه خوب برای قسمت چهارم این مجموعه کمدی و اکشن بنویسند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده