نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

اسکوئر انیکس یک لایو استریم به مناسبت یک سالگی NieR: Automata برگزار می‌کند

کمپانی اسکوئر انیکس یک لایو استریم به مناسبت یک سالگی بازی اکشن نقش‌آفرینی NieR: Automata برگزار خواهد کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز بازی اکشن نقش‌ آفرینی NieR: Automata یک ساله شده است و به این مناسبت کمپانی اسکوئر انیکس در نظر دارد تا یک لایو استریم پیوسته از تاریخ دوازدهم تا سیزدهم اسفندماه (۳ تا ۴ مارس) در وب‌سایت اشتراک ویدیویی Niconico  برگزار کند. بازی NieR: Automata در ابتدا در تاریخ چهارم اسفندماه ۱۳۹۵ (۲۲ فوریه ۲۰۱۷) برای پلی‌استیشن 4 در ژاپن منتشر شد که پس از انتشار هم توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب بازیکنان روبرو شد.

NieR: Automata

کمپانی اسکوئر انیکس همچنین اعلام کرد که اطلاعات بیشتری را از این لایو استریم در تاریخ هفتم اسفندماه (۲۶ فوریه) به اشتراک خواهد گذاشت. در حال حاضر بازی NieR: Automata در سراسر جهان در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است و این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Nier: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و از چه از آن‌ها متنفر باشید، Nier: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده