نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

جاس ویدون پروژه تولید فیلم اختصاصی Batgirl را ترک کرد

جاس ویدون که کارگردانی فیلم اختصاصی بت گرل (Batgirl) را برعهده داشت، به‌تازگی پروژه تولید این اثر را ترک کرده و اعلام کرد که دلیل بسیار خوبی هم برای این کار خود دارد.

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که برای فیلم اختصاصی Batgirl (بت گرل) هیجان زیادی داشتید و می‌خواستید که هر چه زودتر نسخه نهایی کار جاس ویدون را ببینید، این خبر ناامید‌تان می‌کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاس ویدون کارگردان پیشین یکی از آثار مارول یعنی فیلم The Avengers (انتقام جویان) که چندی پیش هم به علت ترک زک اسنایدر، کارگردانی بخش‌های اضافی فیلم Justice League (لیگ عدالت) را برعهده داشت، به‌تازگی پروژه تولید این اثر را ترک کرده است. 

منبع اصلی این گزارش، سایت خبری The Hollywood Reporter بوده است. این منبع خبری در طی این گزارش اعلام کرد که جاس ویدون نه تنها از سمت کارگردانی، بلکه از سمت نویسندگی فیلمنامه این پروژه هم استفاء داده است. حال خود جاس ویدون در طی بیانیه‌ای این موضوع و همچنین علت آن را توضیح داد:

پروژه تولید فیلم بت گرل، واقعا پروژه خوب و هیجان انگیزی بود. از طفری دیگر کمپانی دی سی و همچنین کمپانی برادران وارنر واقعا شرکای خوبی بوده و با هم همکاری بسیار خوبی داشتیم. متاسفانه برای من چندین ماه زمان برد تا متوجه شوم که هیچ داستان خاصی برای این فیلم ندارم. من واقعا از جف جانز، توبی امریچ و تمامی افرادی که در این مدت همراه من بودند متشکرم، زیرا زمانی که من تازه به این پروژه آمدم خیلی از من استقبال کرده و به من کمک کردند و حالا هم من را درک کردند؛ زمانی که من..... آیا کلمه‌ای بهتر از «شکست خوردن» وجود دارد که من در اینجا به کار ببرم؟

حدودا در ماه مارس سال ۲۰۱۷ بود که در طی خبری به طور رسمی اعلام شد جاس ویدون قرار است ساخت و کارگردانی فیلم اختصاصی شخصیت بت گرل را برعهده داشته باشد. حتی در همان زمان هم هیچ اطلاعات دیگری درباره این پروژه منتشر نشد و حتی کسی اعلام نکرد که طرفداران چه زمانی می‌توانند این اثر را روی پرده سینماها تماشا کنند. حال بعد از گذشت تقریبا یک سال از زمان اعلام چنین خبر مهمی، یکی از منابع موثق سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که سازنده سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها) و همچنین سریال Firefly (فایر فلای) نتوانست حتی یک فیلمنامه ساده هم برای فیلم اختصاصی بت گرل بنویسد و خیلی راحت این پروژه را ترک کرده است.

حال با این اوضاعی که پیش آمده، اینکه در آینده چه بر سر پروژه تولید فیلم Batgirl پیش می‌آید مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده خواهد گرفت. اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم، اینکه ویدون انتخاب کرد که پروژه را ترک کرده و آن را کنار بگذارد، موضوع آنچنان بدی نیست. اگر او نتوانسته داستانی سر هم کند که در خور چنین شخصیت مهم و محبوبی باشد، بهتر است این کار را به کسی بسپارد که توانایی نوشتن یک فیلمنامه خوب را دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده