// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

آپدیت بازی Call of Duty: WWII با محوریت به تعادل رساندن اسلحه ها امروز منتشر می‌شود

در جریان آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII، شاهد تغییراتی روی اسلحه‌های بازی و به‌تعادل رسیدن آن‌ها هستیم.

این آخر هفته میلادی، آخرین هفته رویداد Resistance به‌حساب می‌آید و از طرفی آخرین هفته‌ای است که کاربران می‌توانند از XP دو برابر، دیویژن و دو شخصیت جدید بازی Call of Duty: WWII استفاده کنند. از طرفی امروز آپدیت جدید این بازی نیز منتشر خواهد شد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو اسلج‌ همر گیمز (Sledgehammer Games، سازنده بازی Call of Duty: WW2) جزئیات آپدیت جدید را در سایت ردیت منتشر کرد و با توجه به توضیحات ارائه شده، در این آپدیت شاهد به‌تعادل رسیدن اسلحه‌های بازی هستیم. در کلاس اسنایپر، سرعت (Aming Down Sights) یا ADS دو اسلحه Kar98K و M1903 کاهش یافته است و دلیل این کار این است که کاربران این دو اسلحه همانند قبل نتواند به‌راحتی از Quick Scope استفاده کرده و حریف‌های خود را از بین ببرند.

این در حالی است که سرعت ADS اسلحه‌های کلاس Rifle، SMG و LMG افزایش خواهد یافت. در ادامه گفته شده که افزایش سرعت ADS کلاس SMG در بهار به بازی اضافه خواهد شد. تیم سازنده معتقد است که این تغییرات می‌توانند تفاوت‌هایی میان کلاس‌های بازی ایجاد کرده تا کاربران به صورت تخصصی‌تر کلاس مورد علاقه خود را انتخاب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده