نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

کارگردان فیلم Paddington 2 کارگردانی فیلم Pinocchio را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، پل کینگ با کمپانی والت دیزنی برای کارگردانی فیلم لایو اکشن پینوکیو (Pinocchio) به توافق رسیده است.

آبان امسال بود که سم مندس، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، پروژه ساخت فیلم Pinocchio را ترک کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید این فیلم لایو اکشن مشخص و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، پس از توافق با کمپانی والت دیزنی کارگردانی فیلم Pinocchio را بر عهده گرفته است. با وجود اینکه این فیلم هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما دیزنی امیدوار است که فیلمبرداری و تولید این فیلم از پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز شود. اخیرا نیز خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه کینگ در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Willy Wonka (ویلی وانکا) است، اما مشخص نیست توافق او با دیزنی برای کارگردانی فیلم Pinocchio چه تاثیری روی این مذاکرات خواهد گذاشت.

Paul King

تمرکز داستان فیلم Pinocchio روی یک عروسک چوبی به‌نام پینوکیو است که آرزو دارد تا به یک پسر واقعی تبدیل شود و در این داستان شاهد رابطه پسر و پدر، تاثیر دروغ و ماجراجویی در دنیای فانتزی داستان خواهیم بود. این فیلم لایو اکشن براساس رمان The Adventures of Pinocchio (ماجرا‌های پینوکویو) اثر کارلو کلودی، تولید و منتشر خواهد شد. دیزنی پیش از این انیمیشن Pinocchio را تولید و در سال ۱۹۴۰ منتشر کرده بود که این انیمیشن موفق به دریافت دو جایزه اسکار نیز شده است. در این انیمیشن سینمایی بازیگرانی چون کلیف ادواردز، دیکی جونز، کریستین راب، مل بلانک، والتر کتلت، چارلز جودلز، اولین ونیبل و فرانکی دارو، حضور داشتند و به صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن پرداختند.

دیزنی طی سال‌های گذشته فیلم‌های لایو اکشن موفقی چون فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبرو فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را منتشر کرده و فیلم Pinocchio تنها یکی از فیلم‌های لایو اکشنی است که دیزنی قرار است طی سال‌های آینده تولید و منتشر کند. فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان)، فیلم Aladdin (علاالدین)، فیلم Dumbo (دامبو)، فیلم Mulan (مولان) و فیلم The Lion King (شیر شاه) از جمله فیلم‌هایی هستند که دیزنی قرار است در آینده آن‌ها را منتشر کند. علاوه بر کارگردانی دو فیلم Paddington، کینگ کارگردانی فیلم‌های دیگی از جمله فیلم The Mighty Boosh و فیلم Bunny and the Bull را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده