نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶

احتمال کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons توسط کارگردان فیلم Nightwing

طبق خبرهای منتشر شده، کریس مک‌ کی در حال مذاکره با کمپانی پارامونت پیکچرز برای کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons است.

اسفند سال گذشته، کریس مک‌ کی که بیشتر برای کارگردانی انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) شناخته شده، کارگردانی فیلمی براساس شخصیت نایت وینگ (Nightwing) را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او ممکن است به‌زودی کارگردانی پروژه سینمایی دیگری را نیز بر عهده بگیرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با کریس مک‌کی برای کارگردانی فیلم Dungeons & Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان) است. پیش از این کمپانی پارامونت تایید کرده بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، استخدام مک‌کی و نامشخص بودن برنامه ساخت و تولید فیلم Nightwing، می‌تواند باعث جلو افتادن مراحل فیلمبرداری و انتشار فیلم Dungeons & Dragons شود.

Chris McKay

همچنین گفته می‌شود که کمپانی پارامونت در حال مذاکره با انسل الگورت، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی درایور) برای حضور در فیلم Dungeons & Dragons است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. علاوه بر این فیلم، کمپانی هاسبرو و پارامونت امیدوار هستند که طی سال‌های آینده پروژه‌های سینمایی دیگری از جمله فیلم G.I. Joe (جی. آی. جو)، فیلم Micronauts، فیلم Visionaries (خیال پردازها)، فیلم M.A.S.K. (ماسک) و فیلم ROM: SpaceKnight (رم: شوالیه فضایی)، را تولید و منتشر کنند. این فیلم‌ها توسط استودیو آلسپارک پیکچرز (Allspark Pictures) که بخش فیلمسازی استودیو هاسبرو است، تولید و توسط کمپانی پارامونت منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که مک‌کی در نهایت کارگردانی فیلمی از مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) را بر عهده بگیرد. اوایل این هفته کمپانی پارامونت و هاسبرو اعلام کردند که مجموعه فیلم Transformers به‌زودی کاملا ریبوت خواهد شد.

بدین ترتیب، فیلم Bumblebee (بامبل‌بلی) آخرین فیلم از دنیای سینمایی فعلی تبدیل شوندگان خواهد بود و پس از انتشار این فیلم، این مجموعه کاملا ریبوت خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم Transformers 6 (تبدیل شوندگان ۶) که قرار بود در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود، از جدول اکران آینده فیلم‌های کمپانی پارامونت حذف شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده