نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹

میراندا اتو به بازیگران سریال Sabrina the Teenage Witch پیوست

میراندا اتو، بازیگر فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King به جمع بازیگران سریال سابرینا، جادوگر نوجوان (Sabrina the Teenage Witch) شبکه نتفلیکس پیوست.

در اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی گزارشی منتشر کرده و در طی آن اعلام کرد که میراندا اتو بازیگر سری فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، به‌تازگی به تیم بازیگری یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه نتفلیکس یعنی سریال Sabrina the Teenage Witch (سابرینا جادوگر نوجوان) پیوست. براساس این گزارش جدید منتشر شده، میراندا اتو قرار است در این سریال نقش زلدا اسپلمن، عمه سابرینا، را ایفا کند. در نسخه ابتدایی و اصلی سریال سابرینا، جادوگر نوجوان که در طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۳ به روی آنتن رفت، نقش این شخصیت توسط بت بروریک ایفا شده بود. در داستان این سریال، زلدا اسپلمن به این موضوع اعتقاد کاملا قلبی دارد که مهم‌ترین چیز این است که همانند یکی از اعضای Church of Night باید به لرد سیاه (Dark Lord) احترام گذاشت و خدمت کرد.

قصه سریال سابرینا، جادوگر نوجوان، داستان خاستگاه و ماجراجویی‌های سابریانا را به یاد همه می‌آورد. سابرینا یک نوجوان جادوگر است که در ماجراهایی ترسناک و اسرارآمیز قرار می‌گیرد و از آنجایی که او یک جادوگر است، داستانش هم پر از جادو و جمبل است و به نحوی فضای داستان جوی تاریک دارد. گفته شده که داستان این سریال چیزی در بین فیلم Rosemary's Baby (بچه رزماری) و فیلم The Exorcist (جن‌گیر) است. این سریال اقتباسی قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که به شدت با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر (و احتمالا فناناپذیر) در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشغله‌هایی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی هم که او، خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند به حد زیادی تهدید می‌کنند، مبارزه و مقابله کند. 

حالا که قرار است دو سریال متفاوت و مجزا درباره این شخصیت جادوگر ساخته و در دو شبکه متفاوت پخش شود، باید صبر کرد و دید که آیا قرار است در آینده بین سریال Riverdale (ریوردیبل) که در شبکه The CW پخش می‌شود و سریال Sabrina the Teenage Witch که در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود، ارتباط خاصی وجود داشته باشد یا خیر. پیش از این سریال دیگری هم درباره این شخصیت ساخته شده بود که با همین نام Sabrina the Teenage Witch به روی آنتن می‌رفت. ملیسا جون هارت نقش سابرینا را در سریال Sabrina the Teenage Witch ایفا کرده بود. پخش این سریال در سال ۱۹۹۶ آغاز شد و در سال ۲۰۰۳ به اتمام رسید که چهار فصل اولیه آن در شبکه ABC و سه فصل پایانی آن در The WB (شبکه منحل شده کمپانی برادران وارنر) به روی آنتن رفت.

The Chilling Adventures of Sabrina

سابرینا شخصیتی باهوش، دلسوز و بسیار شجاع است که در لحظه‌ای کاملا بی‌پروا خواهد شد؛ سابرینا همان شخصی است که می‌تواند بین ما و نیروهای تاریکی که دنیای ما را تهدید می‌کند، بایستد. سریال Sabrina قرار است در دو فصل ۱۰ قسمته تولید و از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. فیلمبرداری و تولید هر دو فصل قرار است پشت سرهم انجام شود و احتمالا با فاصله زمانی کوتاه نیز منتشر خواهند شد. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال ریوردیل و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina the Teenage Witch را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

میراندا اتو تا به امروز در آثار بسیار زیادی حضور داشته است، اما بیشتر طرفداران او را به خاطر ایفای نقش شخصیت ائووین در فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King (ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه) و فیلم The Lord of the Rings: The Two Towers (ارباب حلقه‌ها: دو برج) شناخته و به خاطر دارند. او در طی سال‌های اخیر در آثار دیگری همچون فیلم War of the Worlds (جنگ دنیاها)، فیلم The Thin Red Line (خط باریک سرخ)، سریال Homeland (میهن) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) ایفای نقش کرده است.

سریال Sabrina the Teenage Witch که احتمالا در زمان انتشار نام متفاوتی را خواهد داشت، قرار است براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. انتظار می‌رود که سریال Sabrina the Teenage Witch به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت باشد. این سریال قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده