نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

DLC بعدی Rocket League با حال و هوای ابرقهرمان‌ های DC منتشر می‌شود

استودیو سایانیکس قصد دارد ماه آینده یک بسته الحاقی جدید با حال و هوای دنیای ابرقهرمانی DC برای بازی Rocket League منتشر کند.

بازی Rocket League از زمان انتشار در سال ۲۰۱۵ تا به امروز، میزبان بسته‌های الحاقی مختلفی شده است که هرکدام، ویژگی‌ها و آیتم‌های جدیدی به آن اضافه کرده‌اند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Psyonix، سازنده راکت لیگ، اعلام کرده که بسته الحاقی بعدی این بازی قرار است محتویاتی با حال و هوای جهان ابرقهرمانی دی‌سی به بازی اضافه کند. این اتفاق در پی همکاری سایانیکس، کمپانی براداران وارنر و کمپانی DC محقق شده است. 

این بسته الحاقی که با نام The DC Super Heroes DLC Pack منتشر خواهد شد، دو ماشین جدید به بازی اضافه خواهد کرد. اولین ماشین، Tumbler از آخرین قسمت سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان و دومین ماشین هم Batmobile از فیلم بتمن تیم برتون است. در کنار این دو ماشین، تعداد زیادی آیتم تزئینی هم به بازی اضافه خواهند شد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید ماشین‌هایتان را با حال و هوای دیگر ابرقهرمان‌های دی‌سی مثل آکوامن، سایبرگ، فلش، گرین ارو، گرین لنترن و سایر ابرقهرمان‌ها تزئین کنید. 

این اولین باری نیست که محتویاتی با حس و حال دنیای ابرقهرمانی DC به بازی راکت لیگ اضافه می‌شوند و پیش از این در سال ۲۰۱۶ شاهد اضافه شدن Batmobile فیلم Batman V Superman به این بازی بودیم. DLC جدید بازی Rocket League در تاریخ ۱۴ اسفند و با قیمت ۳.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده