// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته پنجم بهمن 1396 برای اندروید

در هفته پنجم بهمن ماه، دو بازی زیبای Final Fantasy XV: Pocket Edition و بازی مبارزه‌ای Inochi را در کنار سه بازی دیگر معرفی کرده‌ایم.

در هفته‌ی پایانی بهمن‌‌ماه نیز بازی‌های سرگرم‌کننده متفاوتی در زومجی معرفی شدند. بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition را به طور خلاصه می‌توانیم مهم‌ترین اتفاق ماه بهمن معرفی کنیم. در این بازی که تنها مرحله اول آن رایگان است بازیکنان با دید متفاوتی با شخصیت‌های آشنای فاینال فانتزی همراه می‌شوند تا باری دیگر ماجراجویی مشابهی با نسخه کنسولی پانزدهمین فاینال فانتزی را تجربه کنند. بازی دیگری که این هفته کمی سر و صدا به پا کرد بازی Inochi بود که به نبرد میان روبات‌ها می‌پرداخت. در این بازی باید با آزاد کردن تجهیزات مورد نیاز، روبات مخصوص به خود را بسازید و به صورت دو نفره یا چندنفره به نبرد بپردازید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Balls Bounce

Balls Bounce

کافی است تا در شهر تهران سری به مترو یا اتوبوس بزنید تا با افرادی روبه‌رو شوید که در حال تجربه بازی‌ ساده، اما شدیدا اعتیادآوری هستند. بازی Ballz یکی از ساخته‌های شدیدا درگیر کننده است که در آن تنها باید یک توپ را به شکلی پرتاب کنید تا با برخورد با کاشی‌ها،‌ آنها را از بین ببرد. چالش اصلی در این بازی اما پایین آمدن مرحله به مرحله بلوک‌ها است و در نتیجه در صورتی که به اشتباه یکی از کاشی‌ها را از بین نبرید، شکست خواهید خورد. اما در بهترین بازی های این هفته می‌خواهیم بازی مشابهی به نام Balls Bounce را معرفی کنیم که با اضافه کردن کاشی‌های مثلثی شکل در کنار کاشی‌های مربع، سعی دارد تا گیم‌پلی جدیدی را با شما به اشتراک بگذارد. بازی دارای سه حالت مختلف از جمله حالت چالشی است که ۳۰ مرحله دارد و از لحاظ گیم‌پلی شما را به یاد بازی Ballz می‌اندازد. در این بازی نیز می‌توانید ظاهر توپ‌ها را شخصی‌سازی کنید و در مراحلی شدیدا چالشی، سعی کنید تا کاشی‌های مثلثی یا مربع شکل را از بین ببرید. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

بازی Caravan War

Caravan War

اگر به بازی‌های استراتژی Real Time علاقه دارید و از قضا علاقه دارید تا به دفاع از قلعه‌ی خود بپردازید، بازی Caravan War یکی از آن محصولاتی است که تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. داستان Caravan War پیرامون جاده‌ی ابریشم می‌گذرد؛ در زمان‌های دور،‌ تمدن‌ها برای تامین اقتصاد مورد نیاز کشورشان مجبور به تجارت با یکدیگر بودند و برای انجام این کار نیاز به شاهراهی داشتند تا شرق را به غرب متصل کنند. بازی Caravan War داستان و گیم‌پلی خود را تا حد زیادی از اتفاقات جاده ابریشم وام گرفته است. در این بازی باید قلمرو خود را با تجارت گسترش دهید و برای انجام این کار کاروان تجاری‌ای را در اختیار دارید که باید با فروش کالاهای خود، طلا به دست بیاورید. نقطه‌ی عطف این بازی اما از جایی آغاز می‌شود که سایر بازیکنان قصد دارند تا کالاهای شما را به تاراج ببرند و این شما هستید که باید با حمله به سایر کاروان‌ها منابع آنها را از آن خود کنید. طراحی زیبای مراحل و تنوع آیتم‌های در دسترس،‌ Caravan War را به اثری ارزشمند تبدیل کرده‌اند.

دانلود بازی اندروید Caravan War

بازی Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV: Pocket Edition

در سال‌های اخیر پورت بازی‌های مستقل بسیاری را روی گوشی‌های موبایل شاهد بوده‌ایم. با این حال کمتر پیش آمده که کمپانی بزرگی نظیر اسکوئر انیکس با تغییر کامل ظاهر یک بازی کنسولی، با سبک متفاوتی اقدام به انتشار آن برای پلتفرم‌های اندروید و iOS کند. اگر پیش از این بازی Final Fantasy XV را روی کنسول‌ها تجربه کرده‌اید، با مبارزات پر هیجان و دنیای زیبای این بازی نقش‌آفرینی آشنا هستید. حال اسکوئر انیکس بازی موبایلی را براساس این بازی نقش‌آفرینی منتشر کرده است که در آن شاهد کوچک شدن شخصیت‌های آشنای مجموعه هستیم و در خط داستانی یکسانی با نسخه‌ی کنسولی، به ماجراجویی‌های نوکتیس می‌رویم. بازی هرچند روایت داستانی مشابهی را نسبت به کنسول‌ها دارد، اما در سیستم ارتقاء و مبارزه‌ها شاهد تغییرات مثبتی برای هماهنگی بیشتر گیم‌پلی با دنیایی جمع‌‌و‌جور Final Fantasy XV: Pocket Edition هستیم. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Final Fantasy XV: Pocket Edition

بازی Inochi

Inochi

بازی مبارزه‌ای Inochi، یکی از بازی‌های خوب بهمن ماه بود که در فهرست بهترین بازی‌های رایگان اندروید نیز جای گرفت. در این بازی می‌توانید با هدایت روبات‌ها، به صورت آفلاین و آنلاین به مصاف رقیبان بروید و با شکست دادن آنها، تجهیزات جدیدی را برای رویارویی‌های بعدی آزاد کنید. یکی از ویژگی‌های این بازی که بسیار مورد توجه قرار گرفت آیتم‌های زیاد برای شخصی‌سازی بود که این بازی در دسترس بازیکنان می‌گذاشت. شما می‌توانید با آزاد کردن آیتم‌ها، روبات خود را به ظاهر متفاوتی در آورید و از قدرت‌های بهتری برای مبارزه بهره‌مند شوید. با وجود توانایی منحصر به فرد هر یک از قهرمان‌های بازی، سازندگان برای ایجاد تعادل در مهارت‌های هر یک از روبات‌ها، امکان استفاده از پاورآپ‌ها را داده‌اند که تنوع خاصی را به بازی Inochi داده است. اما یکی از خصوصیات مهمی‌ که چاشنی سرگرمی بازی را افزایش داده، مینی‌گیم‌هایی است که با حال و هوای دفاع و حمله در دسترس قرار می‌گیرند. در این حالت باید تا جای ممکن ضربات بیشتری را به حریف وارد کنید.

دانلود بازی اندروید Inochi

بازی Invasion Modern Empire

Invasion: Modern Empire

دیگر بازی استراتژیک فهرست بهترین های هفته، بازی Invasion: Modern Empire است که در قالب یک بازی استراتژیک، بازیکنان را به دفاع از شهر می‌برد. در جریان بازی باید از طریق آسمان نظامیان دشمن را هدف بگیرید که قصد ورود به شهر را دارد و طبق ماموریت پیش بروید. البته بخش اصلی گیم‌پلی به ساخت پایگاه خلاصه می‌شود و عمده نبردهای بازی تنها به دادن دستور و نمایش داده‌هایی از نتیجه نبردها خلاصه می‌شود. محتوای بازی مشابه با سایر بازی‌های MMO تنوع زیادی دارد و شما باید با ارتقاء ساختمان‌‌ها، توانای و کارایی آنها را افزایش دهید. از سوی دیگر تنوع سازه‌ها نیز برگ برنده بازی Invasion: Modern Empire هستند و از ساختمان دیپلماسی و نظامی بگیرید تا تولید مواد غذایی، در این بازی در دسترس قرار دارند. Invasion: Modern Empire محصولی استراتژی و سرگرم‌کننده است که با محتوای بسیاری که دارد می‌تواند شما را حسابی درگیر خود کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Invasion: Modern Empire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده