نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

جزئیات بتل پس فصل سوم بازی Fortnite مشخص شد

استودیو اپیک گیمز جزئیات بتل پس فصل سوم بازی بتل رویال Fortnite را اعلام کرد.

زمان زیادی به شروع فصل بعدی بازی Fortnite باقی نمانده است و بر این اساس به زودی بتل پَس جدید این بازی محبوب بتل رویال برای خریداری در دسترس قرار خواهد گرفت. قبل از هر چیز باید بگوییم که بتل پس چیزی است که می‌توانید آن را در بازی Fortnite خریداری کنید و آیتم‌های متنوع و مختلفی نظیر گلایدرهای ویژه، پوشش‌ها، Emoteها و موارد دیگری را در اختیار می‌گذارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز در وب‌سایت خود جزئیات بتل پس فصل سوم بازی Fortnite را اعلام کرد. این بتل پس در مجموع شامل ۷۶ آیتم از جمله لباس، کلنگ، ایموت، گلایدر، بنرها (آیکون‌های بازیکنان) و موارد دیگر است و شما می‌توانید در جدول زیر جزئیات آیتم‌ها را به تفکیک مشاهده کنید و آنها را از نظر تعداد با آیتم‌های بتل پس فصل دوم مقایسه کنید.

آیتم‌های تزئینی بتل پس فصل دومبتل پس فصل سوم
پوشش‌ها۴۶
کلنگ‌ها۳۳
ایموت‌ها۴۴
گلایدرها۳۳
بَک بلینگ‌ها۰۳
Skydiving FX Trailها۰۵
لودینگ اسکرین‌ها۰۸
بنرها۱۶۲۳
شکلک‌ها۱۶۲۱
جمع۴۶۷۶

همانطور که پیش از این اعلام شد، بتل پس فصل سوم همانند فصل پیشین با قیمت ۹۵۰ عدد V-Buck (پول داخل بازی) به فروش می‌رسد که نزدیک به ۱۰ دلار خواهد بود. علاوه بر این، شما می‌توانید با صرف تعداد ۲۸۰۰ وی‌-باک (تقریبا ۲۵ دلار)، بتل باندل‌ها را خریداری کنید که شامل بتل پس و بیست و پنج سطح نخست آن است. وی-‌باک‌ها از طریق فروشگاه داخل بازی Fortnite قابل خریداری است، اما آنها را می‌توان با پیشرفت در بازی نیز به دست آورد.

پیشرفت در فصل سوم بازی و دستیابی به سطوح بالاتر، آیتم‌های مختلفی را برای بازیکنان به همراه می‌آورد. بتل پس فصل سوم در مجموع ۳۰ سطح خواهد داشت که خیلی زیاد به نظر می‌رسد، اما اپیک گیمز می‌گوید که بازیکنان می‌توانند آن را در مدت زمان مشابهی با فصل دوم کامل کنند که از سوی آنها بین ۷۵ تا ۱۵۰ ساعت تخمین زده شده است.

Fortnite

فصل دوم بازی Fortnite امروز در تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) به پایان می‌رسد و پس از آن فصل سوم کار خود را آغاز می‌کند. در فصل سوم شاهد چالش‌های هفتگی خواهیم بود که هر هفته هفت چالش جدید را در اختیار می‌گذارد. چالش‌های هر هفته با از راه رسیدن چالش‌های هفته بعدی از بین نخواهند رفت و در هر زمانی پیش از اتمام فصل می‌توان آنها را تکمیل کرد و به این خاطر اگر در اوایل فصل به خریداری بتل پس اقدام کنید، همچنان می‌توانید چالش هفته‌های قبلی را کامل کنید. همچنین با تکمیل چهار چالش در هر هفته می‌توانید پاداش‌هایی به دست آورید؛ بنابراین چالش‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با سبک بازی شما باشد.

در دیگر اخبار مربوط به فورتنایت مطلع شدیم که یک بروزرسانی جدید برای تمام پلتفرم‌های بازی منتشر شده است که نارنجکی با نام Impulse Grenade را به بازی می‌افزاید و اسلحه SMG را به طور موقت حذف می‌کند. در حال حاضر بازی Fortnite در پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین به صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده