نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تصاویر جدید نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد

تصاویر جدیدی از قسمت ابتدایی نیمه دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر شده که بخشی از صحنه‌های غم‌انگیز آن را به تصویر می‌کشد.

متن این پست ممکن است بخشی از داستان نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead را فاش کند

 

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC تصاویر جدیدی از قسمت ابتدایی نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر کرده است. ما در این تصاویر زیبا شاهد حضور شخصیت کارل گریمز با بازی چندلر ریگز که به‌تازگی به الکساندریا آمده و خیلی صحنه‌های دیگر، هستیم. پیش از پیشروی بیشتر، باری دیگر تاکید می‌کنیم که ادامه این مطلب ممکن است بخشی از داستان فصل هشتم سریال مردگان متحرک را فاش کند. اولین قسمت از نیمه دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک، به صورت زیر توصیف شده است:

بعد از یک مبارزه، ریک گریمز باید با مشکلات و موانع جدیدی دست و پنجه نرم کند. در عین حال، این مبارزه نه‌تنها متوقف نشده، بلکه ادامه پیدا می‌کند و به جوامع دیگر کشیده می‌شود؛ به همین علت، اعضای اصلی باید با تصمیمات سخت روبه‌رو شوند و کنار بیایند.

همه این جنگ‌ها، تاثیرات مخربی را روی هر فرد گذاشته است. همه این جامعه‌ها در این جنگ شکست خورده‌اند. زمانی که الکساندریا نابود شده و نیمی از پادشاهی از بین می‌روند، همه تصور می‌کنند که دیگر اوضاع بدتر از این نمی‌شود، اما وقتی ریک به سمت خانه می‌رود متوجه وضعیت بدتری می‌شود. زمانی که او پیش خانواده‌اش باز می‌گردد، متوجه می‌شود که کارل توسط یک زامبی یا همان واکر گاز گرفته شده است. همین موضوع باعث می‌شود همان یک مقدار امید و انرژی کمی هم که در ریک باقی مانده بود تا بتواند به وسیله آن با نیروهای بدمن داستان یعنی نیگان مبارزه کند هم از بین برود. اما ریک تنها کسی نیست که در خطر است.

شرایط آرون و ایند در Oceanside وخیم است و مشخص نیست آن‌ها در نهایت دشمنان جدید آن‌ها خواهند بود یا دوستان جدید. همچنین پدر گابریل در تلاش است تا دکتر کارسون را به سلامت به هیلتاپ برساند و علاوه بر مشکلات بارداری، مگی باید هیلتاپ را نیز رهبری کند. در کنار همکاری با ناجی‌ها، مگی باید در مورد سرنوشت ده‌ها زندانی ناجی‌ها که در هیلتاپ اسیر هستند و اینکه چگونه باید آن‌ها را کنترل کند، تصمیم بگیرد. همچنین رهبری این جامعه عواقب جدیدی را نیز در پی خواهد داشت. علاوه بر این، نیگان باید با مشکلات داخلی خود از جمله با خائنان، کارگران و افرادی که می‌خواهند جای او را بگیرند نیز مبارزه کند.

تیم بازیگران این سریال متشکل از افرادی چون آندره لینکلن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، ست گیلیام، راس مارکواند، آستین آملیو، تام پاین، زاندر برکلی، کاری پیتون، لنی جیمز، استیون یئون، لورن کوهن، دنی گوریرا، چندلر ریگز، سنیکا مارتین گرین، مایکل کادلیتز، جاش مک ‌دریمیت، راس مارکوآند، کریستین سراتوس و جفری دین مورگان است.

پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال از ۲۵ فوریه (۶ اسفند) از شبکه AMC آغاز می‌شود.

تصاویر منتشر شده از قسمت ابتدایی نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead:


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده