نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

یوبیسافت تا ۱۰ سال از بازی Rainbow Six Siege پشتیبانی می‌کند

کمپانی یوبیسافت اخیرا اعلام کرده که فعلا قصد ساخت دنباله برای بازی Rainbow Six Siege را نداشته و می‌خواهد به مدت ۱۰ سال از آن پشتیبانی کند. 

با اینکه در ابتدای انتشار استقبال خیلی خوبی از بازی Rainbow Six Siege نشد و این اثر فروشی عالی را تجربه نکرد، اما این روز‌ها و به لطف پشتیبانی‌های ادامه‌دار یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی، این اثر توانسته بازیکنان زیادی را جذب کند و روند موفقی را پشت سر می‌گذارد. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، الکساندر رمی، سازنده بازی، اعلام کرده که Ubisoft حداقل فعلا قصد ساخت دنباله‌ای برای این بازی را ندارد. با این حال این شرکت می‌خواهد برای مدت طولانی از Rainbow Six Siege پشتیبانی کند. رمی در این مورد گفت:

ما با اطمینان اعلام می‌کنیم که فعلا خبری از دنباله بازی Rainbow Six Siege نیست. با این حال به مدت ۱۰ سال از این بازی پشتیبانی خواهیم کرد و این بازی حالا حالا‌ها بخشی از زندگی شما خواهد بود. 

در حالی که بازی Rainbow Six Siege در حال حاضر ۳۶ اپراتور (شخصیت‌های بازی) دارد، یوبیسافت اعلام کرده که هدفش در نهایت رساندن تعداد اپراتور‌های بازی به ۱۰۰ است. 

بازی Rainbow Six Siege اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و حال یوبیسافت برای مدت تقریبا سه سال است که از این بازی پشتیبانی می‌کند و طبق گفته‌های اخیر آن‌ها، این پشتیبانی برای مدتی خیلی طولانی هم ادامه خواهد داشت. طبق آخرین آمار اعلام‌شده توسط سازندگان، این بازی بیش از ۲۷ میلیون کاربر دارد. 

نظر شما در مورد پشتیبانی طولانی یوبی سافت از Rainbow Six Siege چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده