نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

باندل Doom VFR پلی استیشن VR موقتا با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد

اگر به تهیه هدست پلی‌استیشن VR علاقه دارید می‌توانید در جدیدترین تخفیف فروشگاه اینترنتی eBay این محصول را با قیمت خوبی خریداری کنید.

هدست پلی استیشن VR همچنان یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای تجربه واقعیت مجازی است که بازی‌های خوبی نیز برای آن منتشر شده است. حال و در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که فروشگاه eBay طی تخفیف جدیدی باندل Doom VFR هدست پلی‌استیشن VR را به صورت محدود با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش گذاشته است و اگر شما منتظر موقعیت مناسبی برای خرید این هدست واقعیت مجازی بودید، به نظر می‌آید که الان بهترین زمان برای انجام این کار است.

این باندل شامل دستگاه پلی‌استیشن VR، دوربین پلی استیشن، یک نسخه کامل از بازی Doom VFR روی دیسک و البته یک نسخه از Demo Disc 2.0 می‌شود که نام رسمی سونی برای دیسک دمو رایگان است و چندین بازی مختلف را در دسترس قرار می‌دهد. این باندل نسبت به قیمت قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود.

این باندل در اکثر خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ بنابراین با خریداری آن پیش از پایان زمان تخفیفات و اتمام موجودی فروشگاه اینترنتی eBay می‌توان ۵۰ دلار پس‌انداز کرد. در این تخفیف بازی Doom VFR را می‌توان بیش از هر چیز دیگر به عنوان یک پاداش مناسب در نظر گرفت؛ زیرا که Doom یک بازی کلاسیک است که به نوعی در واقعیت مجازی کارایی خوبی دارد.

در حال حاضر بازی DOOM VFR در هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و پلی استیشن وی آر در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده