// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Jigsaw Story

بازی موبایل Jigsaw Story با ارائه یک بازی فکری جذاب و آرامش بخش، حل پازل‌های تصویری را برای علاقه‌مندان ممکن می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی موبایل Jigsaw Story یکی از بهترین بازی‌های فکری ساخته‌شده توسط Happy Square Studio Inc است که به‌خوبی می‌تواند اوقات فراغت شما را پر کرده و چالش‌های هیجان‌انگیزی را برای ذهن شما ایجاد کند. بازی به طرز جذابی چالش برانگیز است و با داشتن عکس‌های متنوع می‌تواند هر زمان سرگرمی فکری لذت‌بخشی را برایتان داشته باشد.

این بازی فکری اندروید در یک محیط ساده ساخته و پرداخته شده است و تنها چیزی که برای کاربرانش دارد، همان پازل‌های چندتکه بسیار سخت است و در پس این بازی، تنها فکر و ذهن شما خواهد بود که به چالش کشیده می‌شود. بله، دقیقا درست حدس زدید؛ اگر علاقه‌مند به بازی‌های فکری سخت و چالش برانگیز هستید، این بازی می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند و پازل‌های بسیار سخت و ریزبینانه‌ای را برای شما داشته باشد.

Jigsaw Story

وجود عکس‌های هنری با تنوع بسیار بالا می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای این بازی بسیار جذاب باشد؛ چرا که شما می‌توانید با هر بار حل کردن پازل به سراغ پازل‌های متفاوت دیگر بروید و عکس‌های تازه‌ای را برای حل کردن داشته باشید. انتخاب اینکه پازل‌ها چند تکه باشند، تماما بر عهده شما خواهد بود و برحسب مهارتی که دارید می‌توانید انتخاب کنید. قطعا هر قدر که پازل‌ها را با تکه‌های کوچک‌تر داشته باشید، بازی سخت‌تر می‌شود و ساعت‌های طولانی را باید برای حل کردن آن زمان بگذارید.

المان‌های حرکتی بازی اندروید Jigsaw Story بسیار ساده و روان کار شده است و شما بدون وجود لگ یا حرکت شکسته-مانند، می‌توانید تکه‌ها را حرکت دهید و سرعت عمل خاصی را در انجام این حرکات داشته باشید. هر زمان که پازلی را حل می‌کنید، امتیازات و قدرت‌های ویژه‌ای به شما اهدا می‌شود که می‌توانید در پازل‌های بعدی برای دریافت کمک و راهنمایی از بازی استفاده کنید. قطعا کاربران حرفه‌ای بازی بدون توجه به این کمک‌ها سعی خواهند کرد تا انتهای بازی پازل را خودشان حل کرده و یک چالش جذاب برای ذهن خود ایجاد کنند.

Jigsaw Story

بخش منحصربه‌فرد دیگر این بازی پازل اندروید، یک موسیقی متن جذاب و آرامش‌بخش است که کمک می‌کند ذهن شما در ریلکسیشن کامل قرار داشته باشد و برای تفکر در مورد تکه‌های پازل یک محرک قوی داشته باشد. آهنگ‌ها متنوع و جذاب هستند و در هر تصویر و بخش خاص از بازی، به صورت متفاوتی جلوه خواهد کرد. این آهنگ می‌تواند تمرکز بهتری را برای شما ایجاد کند تا بتوانید ذهن خود را برای بازی آزاد نگه دارید.

در حین انجام این بازی فکری اندروید می‌توانید عکس اصلی را به صورت مکرر نگاه کنید و یادآوری داشته باشید تا بتوانید تکه‌های پازل را در دسته‌بندی‌های ذهنی خودشان قرار دهید. گرافیک بازی نیز به حدی بالا است که کاربر به خوبی می‌تواند تکه‌های کوچک‌تر را از هم تفکیک کند و به خاطر کوچک بودن تصاویر، تشابهی در بین آنها مشاهده نمی‌شود. وجود این گرافیک عالی در مراحلی با تکه‌های بسیار بیشتر، جلوه مخصوصی دارد که تشخیص را برای بازیکن راحت‌تر می‌کند.

بازی آیفون Jigsaw Story به‌خوبی برای علاقه‌مندان حرفه‌ای پازل‌های تصویری ساخته شده است و با داشتن المان‌های حرفه‌ای و عکس‌های بسیار جذاب، می‌تواند اثر قابل تحسینی باشد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند؛ سرگرمی‌ای از نوع آرامش و چالش ذهنی که کاربران خاص و منحصربه‌فرد به دنبال آن هستند. برای دانلود این بازی می‌توانید از پلی استور و اپ استور استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Jigsaw Story


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده