// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل WarFriends

بازی موبایل WarFriends یک اکشن هیجان‌انگیز تحویل بازیکن می‌دهد و در ارائه یک تجربه لذت بخش با ترکیب سبک استراتژیک و اکشن موفق ظاهر می‌شود.

بازی اندروید WarFriends اثر استدیو CHILLINGO، یک بازی اکشن است که در قالب نبردهای استراتژیک محور طراحی شده است و توانسته است تا با ارائه یک محیط و گرافیک زیبا، تجربه لذت بخشی از نبردهای هیجان انگیز را تحویل مخاطب‌ دهد. بازی‌ای که خلاقیت و سرعت عمل در آن حرف اول را می‌زند و برای پلتفرم موبایل قابل قبول محسوب می‌شود.

این بازی آیفون دارای شخصیت های کارتونی و بسیار بامزه است که به هیچ عنوان تکراری نمی‌شوند و شما با تجربه مراحل بالاتر متوجه تنوع بالای این شخصیت‌ها می‌شوید. این شخصیت‌ها به خوبی طراحی شده‌اند و با اینکه با گرافیک چندان پیشرفته‌ای مواجه نیستیم، اما همین طراحی منحصربه‌فرد این کمبود را در مورد بازی به خوبی جبران می‌کند. سلاح‌های بازی نیز از تنوع و قابلیت منحصربه‌فرد برخوردار هستند، به طوری که شما در طول انجام دادن نبردها متوجه خواهید شد که برای کشتن برخی از سرباز انتخاب درست اسلحه و حتی نارنجک تا چه میزان می‌تواند اهمیت داشته باشد. ریتم کلی بازی بدین صورت است که در هر مرحله یک حریف به صورت تصادفی برای شما انتخاب می‌شود و شما با وی در یک محیط جنگی وارد نبرد می‌شوید. شما به عنوان رئیس در یک سوی میدان و حریف شما نیز فرمانده طرف دیگر جنگ خواهد بود. هر کدام از شما سربازان خود را روانه میدان می‌کنید و اگر بتوانید زودتر حریف خود را شکست دهید، مدال پیروزی بر گردن شما انداخته می‌شود و جایزه بازی را از آن خود می‌کنید.

WarFriends

گیم پلی بازی همانطور که اشاره شد، دارای ریتم استراتژیک محور است و شلیک‌ها و پرتاب‌ها با لمس صفحه نمایش صورت می‌گیرد. نشانه گیری خاصی در بازی نیست و شما با شانس بسیار بیشتری فرصت از پا درآوردن دشمن خود را خواهید داشت. اما برخی از سلاح‌ها به حق دارای هیجان بالایی هستند. به طور مثال وقتی که با تک تیرانداز خود نشانه گرفته و طرف مقابل را هدشات می‌کنید، حس و حال وصف ناپذیری در پلتفرم موبایل تجربه می‌کنید. همین موضوع در پرتاب نارنجم به طرف مقابل نیز به خوبی صادق است.

سربازهای متفاوت با توانایی خاص خودشان، در اختیار شما خواهد بود تا در هنگام بروز شرایط بحرانی و داشتن جان کم، از آنها استفاده کنید و دشمن را سرگرم نمایید. حرکت در بین سنگرهای محیط می‌تواند جان شما را نجات داده و فرصت حرکت را برای شما بیشتر کند. با کشیدن به سمت چپ و راست می توانید سربازان خود را حرکت دهید. این ترکیب اکشن و استراتژی بازی است که ریتم هیجان انگیزی را به نبردها می‌دهد.

متاسفانه تنها نکته منفی که می‌توان برای این بازی برشمرد، گرافیک نه‌چندان جالب و کارتونی بودن بیش از حد آن است. کشته شدن‌ها و اصابت ضربه‌ها به طرفین به خوبی نشان داده نمی‌شود و شاهد خون و خونریزی خاصی نیز نیستیم. جلوه‌های ویژه به سختی در بازی دیده می‌شود و این بخش از بازی قطعا نمی‌تواند چیز جدیدی به بازی اضافه کند. اما موسیقی در حد خوب کار شده است و شاهد دیالوگ‌ها و موسیقی متن هیجان انگیزی در طول بازی هستیم. اما همینکه بازی حداقل در شرایط معمولی توانسته است گرافیک را به حد و اندازه نبردهای بازی برساند، بسیار عالی تلقی می‌شود. گرافیکی که نه در حد جالب بلکه دارای ویژگی‌های حداقلی برای عدم ضربه زدن به اکشن عالی بازی است.

WarFriends

شما برای پیروزی در نبردهای خودتان باید بتوانید استراتژی و خلاقیت و سرعت عمل در حرکت‌ها را سرلوحه خودتان قرار دهید تا بتوانید در مدت زمان کمی به پیروزی برسید. این خلاقیت در انتخاب سلاح‌ها و زمان درست فرستادن سربازها به میدان است که شانس موفقیت شما را چندین برابر می‌کند. همین فاکتورها هستند که به خوبی تعریف درستی از بازی اکشن ارائه می‌دهند و از بهترین عوامل برای قرار گرفتن این بازی در زمره برترین بازی‌های اکشن پلتفرم موبایل است.

بازی موبایل WarFriends در ارائه یک تجربه هیجان انگیز از اکشن موفق ظاهر می‌شود و با تجربه استراتژیک محوری که دارد، به خوبی تنوع جالبی را برای پلتفرم موبایل هدیه می‌دهد. قطعا بخش‌های مختلف و وجود سلاح‌ها و سربازان مختلف می تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد و لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند. بازی برای دو سیستم عامل اندروید و آیفون ارائه شده است که می‌توانید در ادامه لینک‌های دانلود را مشاهده نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون WarFriends


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده