// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Diamond Digger Saga

بازی موبایل Diamond Digger Saga مطابق انتظاری که از استودیو King داریم، بسیار جذاب و سرگرم کننده و البته اعتیادآور ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی اندروید Diamond Digger Saga اثر دیگری از استودیو King ارائه کننده بازی محبوب و مشهور Candy Crush Saga است که بار دیگر یک بازی با همان سبک و سیاق را با تفاوت‌های ریز و درشت ارائه می‌کند. بازی به طرز جالبی متفاوت از ریتم اصلی بازی‌های پازل دنبال می‌شود و شما با چالش‌های بهتر و جدیدی روبرو می‌شوید.

وظیفه شما در این بازی حرکت دادن آب از بین لوله‌ها و محیط بازی به سمت لوله پایینی است، به طوریکه با حل کردن پازل‌ها و شکستن دیواره‌های نازک بتوانید مسیر آب را باز کرده و در نهایت در کمترین تعداد حرکت ممکن این مسیر را باز کنید. هرچه قدر که با حرکات کمتری این کار را انجام دهید، امتیاز بیشتر و در نهایت ستاره‌های بیشتری در چنته خواهید داشت. این ریتم در یک مرحله برای چند بار تکرار می‌شود، تا جایی که در نهایت با جمع کردن امتیازات بتوانید سه‌ستاره بازی را کسب کنید.

Diamond Digger Saga
Diamond Digger Saga
Diamond Digger Saga

موسیقی این بازی پازل اندروید بسیار دلچسب است و همانطور که در اکثر بازی‌های استودیو King شاهد هستیم، این موسیقی با روح بازی اخت می‌شود و بازیکن می‌تواند با تمرکز و شادابی بیش‌تری به بازی ادامه دهد. ریتم بازی بسیار سرگرم کننده است و اصلا خسته کننده به نظر نمی‌رسد. شما همچنان دوست دارید که مراحل طولانی و پرتعداد بازی را یک به یک به پایان رسانده و رکورد جدیدی در کنار دوستان خود داشته باشید. وجود المان‌های ویژه امتیازی نیز برای جذاب شدن مراحل در بازی نهفته شده است که در واقع علاوه بر حرکت دادن آب به سمت پایین، ماموریت‌های بیشتری را از شما طلب می‌کند. این ماموریت‌ها می توانند پیدا کردن عروسک‌های آبزی مختلف در طی مراحل باشد و یا یک مرحله تایمی بدین صورت که باید در سریع ترین زمان ممکن بتوانید به انتهای بازی برسید.

Diamond Digger Saga
Diamond Digger Saga
Diamond Digger Saga

گرافیک بازی جدید King عالی و چشم نواز است و با ارائه یک محیط کودکانه و جذاب سعی می‌کند تا هیچ وقت از بازی خسته نشده و انتخاب شایسته‌ای برای پرکردن اوقات فراغت شما باشد. King در این بازی خود نیز بخش‌های فرعی بسیاری گذاشته است که در کنار مراحل بسیار طولانی بازی می‌تواند حتی تا سال‌های متمادی برای شما جذاب و سرگرم کننده باشد. بعد از هر ۱۰ یا ۱۵ مرحله، مراحل نو می‌شوند و قابلیت و چالش جدیدی را برای کاربر ارائه می‌دهند. برای این بازی نیز تایم استراحت در نظر گرفته شده است تا با دقت بیشتری بازی را ادامه داده و در انجام آن زیاده روی نکنید. این تایم بدین صورت است که بعد از هر بار شکست در به پایان بردن یک مرحله از بازی، یک جان از شما گرفته می‌شود و اگر این تعداد شکست به ۵ برسد یک مدت زمان مشخص اجازه انجام بازی را نخواهید داشت.

در ابتدای این بازی آیفون ریتم ساده تری را شاهد هستیم و با شانس بالاتری پیروز می شوید. این در حالی است که با پیش‌روی بیشتر در بازی، چالش‌ها و ماموریت‌ها سخت‌تر شده و شما برای پیروزی کمی باید تفکر کرده و از خلاقیت خودتان نیز کمک بگیرید. برخی از مراحل بازی بدین صورت است که با رفتن به لایه‌های پایین‌تر تعداد حرکات بیشتری به شما داده می‌شود و اگر بتوانید از لایه‌های بالاتر برای خود حرکت ذخیره شده داشته باشید، می‌توانید در این لایه ها از آن استفاده کنید.

Diamond Digger Saga
Diamond Digger Saga
Diamond Digger Saga

بازی موبایل Diamond Digger Saga یک اثر لذت بخش دیگر از استودیو King است که در اعتیادآور بودن موفق ظاهر می‌شود و می‌تواند با ارائه تنوع بالا و پرتعداد از مراحل، بسیار سرگرم کننده ظاهر شود. می‌توانید این بازی را پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل Perfect Shift


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده