// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Transformers: Earth Wars

بازی موبایل Transformers: Earth Wars نبردهای استراتژیک و جذاب را با آتوبات‌ها به بازیکن ارائه می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی اندروید Transformers: Earth Wars اثر استراتژیک و جذاب ساخته Backflip Studios, LLC است که به‌خوبی نبردهای هیجان انگیزی را به همراه آتوبات‌ها ارائه می‌دهد و با داشتن بخش‌های متنوع، بسیار سرگرم کننده ظاهر می‌شود.

بازی موبایل TRANSFORMERS Earth Wars به‌خوبی می‌تواند با داشتن ویژگی‌های جذاب بازیکن را سرگرم کرده و رقابت‌ها و نبردهای استراتژیک و جذابی را در قالب ربات‌های جنگجو یا همان آتوبات‌ها ارائه دهد. هر کدام از این آتوبات‌ها دارای ویژگی‌های منحصربفرد و قدرت ضربه‌ای خاص خودشان هستند که می‌توانند در میدان نبرد خودی نشان داده و با استفاده همین ویژگی‌های منحصربه‌فرد، دشمن و پایگاه‌هایشان را به نابودی بکشانند. وظیفه شما طرح ریزی یک نقشه حمله درست و حسابی و قرار دادن آتوبات‌ها در جایگاه درست خودشان است. پس اینکه شما این جایگاه را به درستی تعیین کردید، آتوبات‌ها حمله را شروع می‌کنند و می‌توانند ضربه‌های مهلک خود را روانه دشمن نمایند.

Transformers Earth Wars

 این بازی اندروید از نظر گرافیکی قابل قبول است اما نکته قابل توجه‌ای هم برای ارایه ندارد. در واقع انیمیشن‌ها و المان‌های گرافیکی بازی و آتوبات‌ها هستند که چنگی به دل نمی‌زنند و دارای ریتم ساده‌ای هستند. ضربه‌هایی که ربات‌ها وارد می‌کنند و صحنه‌های نابودی سازه‌ها و میدان نبرد، از جمله این صحنه‌های گرافیکی هستند که به سادگی هرچه تمام تر طراحی شده‌اند.

فاکتور مهمی که شما باید در انجام بازی به آن دقت داشته باشید، این است که باید طرح و نقشه درست و حسابی برای حمله به پایگاه‌های دشمن داشته باشید و بتوانید از قدرت هر کدام از ربات‌های خود به درستی استفاده کنید. ربات‌هایی که به پرواز در می‌آیند و ربات‌هایی که به ماشین تبدیل می‌شوند، اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرند، به سرعت نابود شده و شما را تا مرز شکست خواهند برد. پس باید با یک استراتژی درست، جایگاه و سمت مناسب حمله را انتخاب کرده و سپس در اوضاع بحرانی از قدرت منحصربفرد هر آتوبات نهایت استفاده را داشته باشید.

Transformers Earth Wars

خارج از میدان‌های نبرد بازی موبایل ترنسفورمرز، شما با یک محیط استراتژیک نیز روبرو هستید که باید سازه‌ها و پایگاه‌های خود را بنا به سلیقه خود درست کرده و سطح بندی هر کدام را با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست آوردید، افزایش دهید. این سطح بندی‌‌ها باعث می‌شود که قدرت شما بیشتر شده و دشمن با شانس کمتری، فرصت پیروزی برابر شما را داشته باشد. همه این امتیازات، لول بندی ها و جوایز بازی، مشابه اکثر بازی‌های استراتژیک محور بازی‌های موبایل است و با مقداری بازی کردن، می‌توانید به سرعت با آنها آشنا شوید.

موسیقی متن این بازی آیفون به خوبی طراحی شده است و همان حس و حال حماسی نبرد بین آتوبات که در مجموعه فیلم‌های Transformers شاهد بودیم را به بازیکن القا می‌کند. صداگذاری شخصیت‌ها نیز به خوبی کار شده است و حس و حال منحصربه‌فردی را با دیالوگ‌های خودشان به بازیکن می‌دهند. دیالوگ‌هایی که در داستان بازی نقش بزرگی دارند و شما را برای پیروزی و تلاش برای شکست دادن دشمن بسیار ترغیب می‌کنند.

بازی موبایل TRANSFORMERS: Earth Wars همان عنوان لایق تحسینی است که علاقه‌مندان به سری ترنسفورمرز انتظار داشتند. بازی به‌خوبی چالش برانگیز و سرگرم کننده ظاهر می‌شود، اما با نگاه کلی به بازی متوجه می‌شویم که جا برای ارائه بازی بهتر و حساب شده‌تری هم از سازندگان انتظار می‌رفت. نکته خاصی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بازی در ابتدای کار چند دقیقه طولانی برای بارگذاری و دریافت برخی از ملزومات بازی، وقت خواهد گذاشت و پس از آن در اجراهای بعدی بازی به خوبی و بدون مشکل اجرا می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون TRANSFORMERS: Earth Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده