نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

دعوت بلیزارد از بازیکنان حرفه‌ ای Warcraft به یک مراسم سری

چند تن از بازیکنان حرفه‌ای‌ Warcraft 3 به مراسمی سری از طرف بلیزارد دعوت شده‌اند. هنوز مشخص نیست که در این مراسم از چه چیزی رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد بلیزارد خود را برای اعلام یک خبر مهم آماده می‌کند. در آغاز هفته‌ی گذشته، به گوش رسید که تعدادی از بازیکنان حرفه‌ای Warcraft 3 به مراسمی سری دعوت شدند و عده‌ای از بازیکنان اروپایی برای دریافت ویزا جهت شرکت در این مراسم اقدام به گرفتن ویزا کردند. این شواهد منجر به پخش شایعاتی از قبیل احتمال در راه بودن ریمستر Warcraft 3، ساخت Warcraft 4 یا حتی بازی موبایل جدیدی بر اساس دنیای Warcraft شد.

این شایعات از وقتی شروع شدند که دو بازیکن حرفه‌ای، Happy و HawK، این ماه از صربستان اقدام به درخواست ویزا کردند. Happy در گفت‌وگو با GoodGame.ru بیان کرد که این کار را برای «شرکت در مراسمی سری» انجام داده است که دلیل برپاییش هنوز مشخص نشده. او در ادامه افزود که «فعلا نمی‌تواند جزئیات مهم‌تری را اعالام کند» اما ما باید گوش به‌زنگ یک اطلاعیه بزرگ باشیم.

این بیانات باعث به‌وجود آمدن سه تئوری شد که محتمل‌ترین آن‌ها عرضه ریمستر Warcraft 3 است. در لیست آگهی‌‌های استخدام بلیزارد، به چشم می‌خورد که این شرکت به دنبال افرادی برای بازسازی و بروزرسانی بازی‌های کلاسیک خود است. تابستان گذشته، بلیزارد اقدام به عرضه ریمستر Starcraft کرد و این مسئله باعث می‌شود که امید داشته باشیم این شرکت قرار است راهی مشابه را راجع به Warcraft 3 نیز پیش بگیرد.

در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها خبری راجع به Warcraft 4 بشنویم و فکر کردن به اینکه این شایعات ممکن است به اعلام شدن رسمی این بازی ختم شود، چیزی جز امید واهی نیست. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد، خبر بسیار بزرگی خواهد بود، خصوصا حالا که دیگر هیچ بسته گسترش دهنده‌ای برای Starcraft 2 منتشر نخواهد شد. با این حال بلیزارد اگر قصد معرفی Warcraft 4 را هم داشته باشد، خبری به این بزرگی را برای Blizzcon نگه می‌دارد.

یک بازی موبایل Warcraft شایعه‌ی جدیدی است که هیچ چیز پیش‌تر درموردش به گوش نرسیده است. با وجود اینکه عده‌ی زیادی از طرفداران با این تئوری موافق نیستند، اما بر طبق این شایعه بلیزارد در حال حاضر درآمدزایی زیادی از طریق بازی موبایل Hearthstone می‌کند و قصد دارد جای پای خود را در بازار فروش بازی‌های تلفن‌های همراه محکم‌تر کند. بلیزارد می‌تواند همانطور که اکتیویژن از طریق King Games در حال کسب سود‌های آنچنانی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند است، با بردن Warcraft به این پلتفرم‌ها پول هنگفتی به جیب بزند. با این حال، به نظر نمی‌رسد دعوت از این همه بازیکن حرفه‌ای از سراسر جهان به آمریکا، صرفا برای یک بازی لمسی گوشی‌های هوشمند باشد.


منبع kitguru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده