// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴

جزئیات آپدیت 1.2 بازی Star Wars Battlefront II مشخص شد

در جریان بروزرسانی 1.2 بازی Star Wars Battlefront 2، حالت Jetpack Cargo، به همراه پوسته‌های جید به بازی اضافه شد.

بازی Star Wars Battlefront II با آپدیت‌های متفاوت سعی دارد خود را به اثری با ارزش برای کاربران تبدیل کند و حال بروزرسانی 1.2 این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 شاهد مواردی نظیر پوسته‌های جدید و یک حالت جالب برای بازی هستیم. مهم‌ترین مورد آپدیت 1.2، اضافه شدن حالت Jetpack Cargo به بازی است و در این حالت بازیکنان دارای یک جت پک و راکت لانچر خواهند بود و به‌رقابت می‌پردازند. همچنین اعلام شده که حالت Jetpack Cargo، از نظر زمانی محدود خواهد بود.

جدا از حالت جدید بازی، می‌توانید هان سولو، شاهزاده لیا و لوک اسکای واکر را با ظاهر Hoth در بازی مشاهده کنید. در ادامه گفته شده که پوسته ذکر شده در جریان چالش‌های مختلف داخل بازی آزاد خواهد شد و همچنین دو Emote جدید برای Trooperها در دسترس قرار گرفته است. در کنار اضافه شدن محتویات جدید، یک سری تعادل سازی روی قهرمان‌ها، اسلحه‌ها و آیتم‌های بازی انجام شده است.

به‌عنوان اولین تغییر، مانوور پذیری جت پک Boba Fett بیش از پیش گسترش یافته و میزان آسیب پذیری اسلحه EE-3 نیز افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که ویژگی Insight قهرمان ری ضعیف‌تر شده و شعاع استفاده از این قابلیت، تقریبا نصف حالت گذشته خود شده است. در ادامه تغییرات اعمال شده روی قهرمان‌ها می‌توان به افزایش سرعت لوک اسکای واکر و افزایش میزان آسیب رسانی اسلحه Lightsaber شخصیت یودا اشاره کرد

برای مشاهده جزئیات کامل این به‌روزرسانی می‌توانید به منبع مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده