// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴

احتمالا بازی The Last of Us Part II در سال 2018 عرضه می‌شود

شعبه سوئدی سونی،‌ در جریان یک پست در صفحه فیسبوک خود، اعلام کرد که بازی The Last of Us Part II در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4، بازی The Last of Us Part II است که تمامی کاربران دوست دارند هرچه سریع‌تر این بازی را تجربه کنند. تا به امروز اخبار مختلفی حول زمان عرضه بازی منتشر شده است اما نه سونی و نه استودیو ناتی داگ (Naughty Dog، سازنده بازی The Last of Us Part II) هنوز تاریخ عرضه دقیقی از این بازی اعلام نکرده‌اند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، شعبه سوئدی پلی استیشن در جریان یک پست در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که بازی The Last of Us Part II در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. در این پست نوشته شده که با وجود بازی‌هایی نظیر بازی Marvel's Spider-Man، بازی God of War، بازی Days Gone، بازی Ghost of Tsushima، بازی Blood and Truth، بازی Frantics، بازی The Last of Us Part II و مواردی دیگر، پلی استیشن سال فوق العاده‌ای را تجربه خواهد کرد.

با این حال امکان دارد این خبر نقض شود زیرا استودیو ناتی‌داگ در گفت و گوهای قبلی خود اعلام کرده بودند که احتمالا ۲۰۱۹ سال عرضه بازی است. با این حال باید منتظر رویدادهای آینده باشیم و ببینیم بازی The Last of Us Part II در چه بازه زمانی عرضه می‌شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده