نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی کارتی Fable Fortune به زودی از حالت Early Access خارج می‌شود

سرانجام پس از گذشت یک سال، استودیو فلیمینگ فول و استودیو مدیاتونیک اعلام کردند که بازی Fable Fortune به زودی از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد.

بازی Fable Fortune یک بازی کارتی بر اساس دنیای Fable است که سال پیش به صورت دسترسی زود هنگام برای ایکس ‎باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و از آن زمان استودیو فلیمینگ فول و استودیو مدیاتونیک همچنان به متعادل کردن و اضافه کردن محتوای جدید به بازی ادامه داده‌اند. حال و با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، دو استودیو فلیمینگ فول و مدیاتونیک اعلام کردند که بازی Fable Fortune سرانجام در تمام پلتفرم‌ها از حالت Early Access خارج می‌شود و با انتشار بروزرسانی 1.0 در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) به صورت رایگان (Free to Play) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با این حال، توسعه‌دهندگان به این زودی‌ها انتشار محتوای جدید برای بازی را متوقف نخواهند کرد. بروزرسانی 1.0 ثبات و تعادل بیشتری را به همراه محتویات جدید برای بازی به ارمغان می‌آورد و توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند که جزئیات بیشتری از این آپدیت را زمان انتشار رسمی بازی به اشتراک حواهند گذاشت. همچنین انتشار بازی به افرادی که آن را در زمان دسترسی زود هنگام تجربه کرده‌اند، اطلاع‌رسانی خواهد شد و یک رویداد ویژه نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که تا عرضه رسمی پاداش‌هایی را تنها با ورود به بازی در اختیار می‌گذارد.

بازیکنانی که بین ساعت ۱۷:۳۰ تاریخ سی بهمن‌ماه تا روز بعد وارد بازی شوند، کارت Fancy Crazy Cat Lady را دریافت می‌کنند. کسانی که در تاریخ یکم اسفندماه (۲۰ فوریه) وارد بازی شوند، کارت Fancy Restless Spirit را دریافت خواهند کرد و در نهایت افرادی که در تاریخ دوم اسفندماه (۲۱ فوریه) به بازی وارد شوند، کارت Fancy Bloody Augur و بسته Fancy Card نصیبشان می‌شود.

در حال حاضر بازی Fable Fortune به صورت دسترسی زود هنگام با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است، اما در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) به صورت رایگان برای هر دو پلتفرم یادشده منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده