// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Mega Man Legacy Collection 1 & 2 برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

کمپانی کپکام رسما اعلام کرد که بازی Mega Man Legacy Collection 1 & 2 برای نینتندو سوییچ توسعه می‌یابد.

پس از ثبت شدن نام این بازی در فهرست ESRB، کمپانی کپکام به طور رسمی اعلام کرد که بازی Mega Man Legacy Collection 1  و Mega Man Legacy Collection 2 برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

سازندگان این اخبار را در حساب کاربری توییتر بازی Mega Man منتشر کردند. سازندگان نه تنها توسعه بازی‌ مذکور روی سوییچ را تایید کردند، بلکه اعلام شد که کالکشن اول با قیمت ۱۵.۹۹ دلار و کالکشن دوم با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در تاریخ ۲۲ می (۱ خرداد ماه) در اختیار کاربران سوییچ قرار می‌گیرد. همچنین کپکام در توییت منتشر شده، مشخص کرد که بازی مذکور از مجمسه‌های Amiibo نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین محتویاتی نیز پس از عرضه بازی برای Mega Man 9 و Mega Man 10 نیز منتشر خواهد شد.

 در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Mega Man Legacy Collection 1 & 2 را  به همراه توییت منتشر شده کپکام را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mega Man Legacy Collection 1 + 2 در تاریخ ۲۲ می با پشتیبانی از  Amiibo و ویژگی‌های جدید به سوییچ راه پیدا می‌کند!

به نقل از ناشر آن، بازی‌های مذکور در قالب نسخه فیزیکی نیز با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. گفتنی است که مگا من لگسی کالکشن 1، که شامل ۶ نسخه اول این مجموعه می‌شود، در قالب یک کارتریج عرضه می‌شود. در حالی که در آن سو بازی مگا من لگسی کالکشن 2 (شامل بازی‌های مگامن از نسخه 7 الی 10) در قالب یک کد به طور دیجیتالی در نسخه فیزیکی این محصول گنجانده شده است. گفتنی است که این محصول موقعیت خوبی برای کاربرانی است که قصد دارند ۱۰ نسخه بازی Mega Man را تجربه کنند و خود را برای عرضه جدیدترین نسخه آن یعنی بازی Mega Man 11 آماده کنند. گفتنی است که بازی مذکور در انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

بازی Mega Man Legacy Collection پیش‌تر برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و دو کنسول نینتندو یعنی Wii U و 3DS منتشر شده است. در آن سو بازی Mega Man Legacy Collection 2 سال گذشته تنها برای کامپیوتر، PS4 و  Xbox One منتشر شده است.

نظرات خود را در مورد پورت شدن مجموعه دوست داشتنی مگامن برای سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده