نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

جیمز وان تصویری از تولید فیلم Aquaman منتشر کرد

جیمز وان کارگردان فیلم آکوامن (Aquaman) به‌تازگی تصویری از یحیی عبدل متین دوم در توییتر خود منتشر کرد که در حال صداپیشگی نقش شخصیت بلک مانتا است.

با اینکه مدت زیادی است که حضور شخصیت بلک مانتا و ایفای آن توسط یحیی عبدل متین دوم در یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین آثار کمپانی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی سی یعنی فیلم Aquaman (آکوامن) تایید شده، اما هنوز هیچ تصویر واضحی از حضور این شخصیت در فیلم منتشر نشده است. از همان زمان معرفی این شخصیت به عنوان یکی از کاراکترهای درون فیلم آکوامن، طرفداران هر روز انتظار یک تصویر خوب و واضح از نسخه سینمایی کاراکتر بلک مانتا را می‌کشند. با این حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز وان کارگردان این اثر، تصویری از یحیی عبدل متین دوم که در حال صداپیشگی شخصیت بلک مانتا است منتشر و جزئیات خیلی کمی را برای ما فاش کرده است.

در فیلم مورد انتظار آکوامن، بلک مانتا نقش یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های منفی و شرور داستان را دارد و همانطور که بالاتر هم اشاره شد، یحیی عبدل متین دوم قرار است نقش این کاراکتر را ایفا کرده و در زمان لازم، صداپیشگی او را انجام دهد. همانطور که جیمز وان با تصویر خود قصد نشان دادن آن را دارد، عبدل متین در مرحله دوبله این شخصیت بوده و برای بهتر درآمدن صدای او در زمان بیان دیالوگ‌ها، او از یک سطل زباله استفاده کرده است تا بتواند با استفاده از این سطل صدای خود را همانند زمانی کند که یک فرد از درون «کلاه‌خود بزرگ خود» صحبت می‌کند.

همچنین جیمز وان علاوه بر این تصویر، متن زیر را هم در توییت خود اضافه کرده که به این شرح است:

در حال ضبط صدا و دوبله دیالوگ‌های شخصیت. آهای یحیی، چرا تو در حال صحبت کردن در یک سطل زباله هستی؟ آه درست است، یادم افتاد. یک راه فانتزی و بسیار شگفت‌انگیز برای شبیه سازی صدای یک انسان درون یک کلاه بسیار بزرگ.

همانطور که طرفداران کتاب‌های کامیک به خصوص کتاب‌های کمپانی دی سی کامیکس اطلاع دارند، شخصیت بلک مانتا بیشتر به خاطر لباسی و کلاه گنبد مانندی که روی سر خود دارد معروف شده است؛ کلاهی که یحیی عبدل متین دوم پیشتر با آن شوخی‌های بسیار زیادی کرده است. بعد از اینکه در طی خبری اعلام شد که به احتمال خیلی زیاد در آینده‌ای نزدیک تصویر رسمی از شخصیت بلک مانتا به همراه لباس مخصوص او منتشر می‌شود، عبدل متین دیگر به شوخی‌های خود پایان داد و انتشار تصاویر زیادی که یک سطل زباله بر سر خود می‌گذاشت و هر دفعه لوام آشپزخانه مختلفی را به‌دست می‌گرفت را تمام کرد. این احتمال وجود دارد که قبل از انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم، تصویری از این شخصیت محبوب به همراه لباسش منتشر شود زیرا جیمز وان در گفتگوهای مختلف خود، اشاراتی به این موضوع کرده بود.

جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش در یک نقش نامشخص و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده