نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

سومین ویدیو از پشت صحنه ساخت بازی Vampyr منتشر شد

استودیو دونت‌ ناد سومین قسمت از مجموعه ویدیوهای پشت صحنه ساخت بازی Vampyr را با محوریت شخصیت‌های فرعی بازی منتشر کرده است.

استودیو دونت‌ ناد (Dontnod Entertainment) تاکنون به صورت هفتگی دو قسمت از ویدیوهای پشت صحنه ساخت بازی جدید خود یعنی بازی Vampyr را منتشر کرده است. حالا با توجه به جدیدترین اخبار بازی، سومین ویدیو از این مجموعه با نام Human After All نیز منتشر شده است.

در جدیدترین ویدیوی منتشر شده توسط استودیو دونت‌ ناد، سازندگان از اهمیت کاراکترهای غیرقابل بازی یا همان شخصیت‌هایی که ما کنترلی روی آن‌ها نداریم، در دنیای ومپایر و دلایل مهم بودن این شخصیت‌ها صحبت کرده‌اند. همان‌طور که می‌دانیم کاراکتر اصلی این بازی یعنی جاناتان رید، در عین حالی که یک ومپایر است و نیاز به آشامیدن خون دیگران برای زنده‌ماندن دارد، یک دکتر هم هست. پزشکان، حتی در سال‌های دوری مانند ۱۹۱۸ که داستان بازی در آن جریان دارد، سوگندی می‌خورند مبنی بر حفظ جان انسان‌ها و زنده نگه‌داشتن‌ آن‌ها تحت هر شرایطی. این مورد یکی از بزرگ‌ترین درگیری‌های کاراکتر اصلی بازی است و یکی از دلایلی است که کار تصمیم‌گیری را برای انتخاب قربانی دشوار می‌کند. 

دانلود ویدیو از آپارات

تمام کاراکترهای فرعی این بازی، یعنی همان‌هایی که قرار است قربانی جاناتان رید شوند، پیشینه‌ای برای خود دارند. تمامی آن‌ها خانواده‌ای دارند، کسانی را دارند که دوست‌شان دارند و کار و کاسبی و زندگی‌ای برای خود دارند. گیم‌پلی بازی هم طوری طراحی شده که بازیکنان پیش از تصمیم‌گیری در انتخاب قربانی، از پیشینه تمامی این کاراکترها باخبر شوند و سپس قربانی خود را انتخاب کنند. تازه این تمام ماجرا نیست؛ بعد از کشتن قربانی و آشامیدن خونش، آخرین افکاری که در ذهن قربانی پیش از مرگ وجود داشته نیز به بازیکن نشان داده می‌شود. علاوه بر مواردی که گفتیم، در بازی ومپایر نمی‌توانید تمام قربانی‌های خود را از یک محله انتخاب کنید؛ چرا که با این‌کار، تعداد سکنه آن منطقه کم شده و با ادامه این روند ممکن است سایر ساکنین آن محله را به طور کامل تخلیه کنند.

بازی Vampyr بهار سال ۲۰۱۸ میلادی و برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده