نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

آپدیت جدید Overwatch پشتیبانی از رزولوشن 4K را به ایکس باکس وان ایکس اضافه می‌کند

کمپانی بلیزارد بروزرسانی جدیدی برای بازی Overwatch منتشر کرد که علاوه بر رفع مشکلات بازی، پشتیبانی از رزولوشن 4K را نیز به نسخه ایکس‌باکس وان ایکس اضافه می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت جدیدی برای بازی Overwatch منتشر شده است که پشتیبانی از رزولوشن 4K را به نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی اضافه می‌کند و برخی از باگ‌های بازی را مرتفع می‌سازد.

این بروزرسانی در وهله اول آیتم‌هایی را که کاربران با پیش خرید بسته گسترش‌دهنده Battle for Azeroth بازی World of Warcraft به دست آورده‌اند در اختیار می‌گذارد که از میان آنها می‌توان به دیالوگ‌هایی با حال و هوای الاینس و هورد برای شخصیت Torbjörn، شکلک‌های جدید برای شخصیت تریسر و اسپری و آیکون‌های تازه اشاره کرد.

تغییراتی نیز در بخش تعادل بازی صورت گرفته است که در این میان شخصیت Mercy باری دیگر به واسطه تغییر در مهارت Ultimate ضعیف شده است. مهارت Resurrect این کاراکتر دیگر به صورت آنی نیست و این در حالی است که سرعت مهارت Guardian Angel به میزان پنجاه درصد کاهش داشته است و مدت زمان مهارت Ultimate نیز از ۲۰ ثانیه به ۱۵ ثانیه تغییر کرده است. از سوی دیگر شاهد تغییراتی در مهارت Concussion Mine کاراکتر جانکرت هستیم و در حال حاضر دشمنان با توجه به اینکه چه مقدار به انفجار نزدیک هستند، آسیب خواهند دید.

یکی از باگ‌های بازی مربوط به زمانی بود که کاراکتر D.Va از لباس مشکی استفاده می‌کرد و در این حالت بافت‌های مو و چهره او بارگذاری نمی‌شد که در این بروزرسانی به طور کامل رفع شد.

در دیگر اخبار مرتبط به بازی اورواچ، چندی قبل کمپانی فانکو فیگورهای جدیدی را با الهام از شخصیت‌های جانکرت، مرسی، زاریا، سومبرا و زنیاتا معرفی کرد که در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند-فروردین) روانه بازار خواهد شد. همچنین کمپانی بلیزارد اخیرا رویداد ویژه‌ای را برای بازی Overwatch به مناسبت سال نوی چینی معرفی کرده است که از تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) آغاز خواهد شد.

شما می‌توانید برای بررسی تغییرات اخیر بازی Overwatch به منبع خبر مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده