نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

سریال A Series of Unfortunate Events پس از فصل سوم به پایان خواهد رسید

نیل پاتریک هریس اعلام کرد که سریال A Series of Unfortunate Events قرار است پس از فصل سوم به پایان برسد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نیل پاتریک هریس تایید و اعلام کرده است سریال A Series of Unfortunate Events (مجموعه اتفاقات ناگوار) پس از پایان فصل سوم به پایان خواهد رسید. در مصاحبه با وب‌سایت TVGuide، هریس که نقش شخصیت شرور و منفی کنت الاف را در این سریال بر عهده دارد، اعلام کرد که در مجموع سه فصل از سریال A Series of Unfortunate Events تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد و این سریال پس از انتشار فصل سوم، به پایان خواهد رسید. هریس در مورد دلیل این موضوع گفت که سه فصل برای پوشش همه رمان‌های ۱۳ جلدی لمونی اسنیکت کافی است و قرار نیست حداقل در حال حاضر ادامه سریال بر اساس رمان‌های دیگر لمونی اسنیکت ساخته و منتشر شود. فصل اول سریال A Series of Unfortunate Events بر اساس چهار رمان اول این مجموعه تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. هریس گفت:

ما عمدا و کاملا واقعی به کتاب‌های این مجموعه بسیار وفادار بودیم. ما چند شخصیت را به سریال اضافه کردیم که در کتاب‌ها حضور ندارند. آهنگ‌ها و شعرهایی را در سریال استفاده کردیم که احتمالا امکان استفاده از آن‌ها در کتاب‌ها نبود، اما ما در بیشتر موارد به محتوای اصلی کتاب بسیار وفادار بودیم.

A Series of Unfortunate Events

ماه گذشته، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تیزری کوتاه تایید و اعلام کرد که فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events قرار است در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷)  از این شبکه استریم و محبوب منتشر شود. با این حال، هنوز تاریخ پخش فصل سوم این سریال تایید و اعلام نشده است. این سریال بر اساس رمان‌هایی ۱۳ جلدی به‌نام A Series of Unfortunate Events اثر دنیل هندلر ملقب به لمونی اسنیکت، تولید و ساخته می‌شود. در حال حاضر، فصل اول این سریال منتشر شده که اقتباسی از چهار کتاب اول رمان‌های لمونی اسنیکت بوده است. فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events نیز بر اساس پنج کتاب بعدی لمونی اسنیکت تولید شده و فصل سوم این سریال نیز قرار است بر اساس چهار کتاب پایانی تولید و منتشر شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده بری ساننفلد و مارک هودیس بوده است.

نیل پاتریک هریس در نقش کنت الاف، پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، کی. تاد فریمن در نقش آقای پو، مالینا وایزمن در نقش ویولت بودلر، لوئیس هینس در نقش کلاوس بودلر و پریسلی اسمیت در نقش سانی بودلر، از جمله بازیگران اصلی سریال A Series of Unfortunate Events هستند که در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت. ناتان فیلیون، تونی هیل، سارا رو، لوسی پانچ، راجر بارت، دان جانسون، ریس داربی، کریس گاوتیر، کیت بلکمن دالاس، کاترین اوهارا، دیلن کینگول، آوی لیک، تیموتی وبر، لورتا والش و ترنت ردکاپ، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده