نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر جدید نیمه دوم فصل هشت سریال The Walking Dead

اخیراً تریلر جدید نیمه دوم فصل هشتم مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

چیزی تا شروع ادامه‌ی سریال مردگان متحرک نمانده است و شبکه ای ام سی (Amc) از همین‌رو، تریلر جدیدی از سریال منتشر کرده که چشم‌انداز جدیدی از نیمه دوم فصل هشتم به‌ ما ارائه می‌دهد. انتظارات از نبرد پایانی ریک گرایمز و بدمن داستان یعنی نیگان بسیار بالا است و نهایتاً می‌توانیم بفهمیم که سرنوشت این جنگِ تمام‌عیار چه می‌شود. شما می‌توانید همین تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال از ۲۵ فوریه (۶ اسفند) از شبکه ای‌ام‌سی آغاز می‌شود و همین شبکه ضمن عوض کردن شورانر سریال، اخیراً آن را را برای فصل نهم هم تمدید کرده است و کماکان به ماجراجویی ریک گرایمز می‌پردازد. آنجلا کنگ، معاون اجرایی و نویسنده «مردگان متحرک»، کار تولید فصل نهم سریال را بر عهده دارد. خلاصه داستان نیمه دوم فصل هشتم هم بدین صورت است:

همه این جنگ‌ها، تاثیرات مخربی را روی هر فرد گذاشته است. همه این جامعه‌ها در این جنگ شکست خورده‌اند. الکساندریا تخریب شده، اعضای هیلتاپ مجبور به همکاری دوباره با نیگان شده‌اند و بیش از نیمی از مردم کینگدام کشته شده و نیمی دیگر تحت کنترل ناجی‌ها هستند. در همان زمان، ریک به خانه بازگشته است تا متوجه کار فداکارانه کارل شود که چگونه با کار قهرمانانه خود باعث نجات مردم الکساندریا از حمله نیگان شده است. اما او توسط یک زامبی گاز گرفته شده و ریک مجبور است با این واقعیت روبه‌رو شود که پسرش در آستانه مرگ قرار دارد. کارل برای ریک همیشه یک چراغ امید و نمادی از بشریتی که باقیمانده، بوده است، اما ریک تنها کسی نیست که در خطر است. شرایط آرون و ایند در Oceanside وخیم است و مشخص نیست آن‌ها در نهایت دشمنان جدید آن‌ها خواهند بود یا دوستان جدید.

همچنین پدر گابریل در تلاش است تا دکتر کارسون را به سلامت به هیلتاپ برساند و علاوه بر مشکلات بارداری، مگی باید هیلتاپ را نیز رهبری کند. در کنار همکاری با ناجی‌ها، مگی باید در مورد سرنوشت ده‌ها زندانی ناجی‌ها که در هیلتاپ اسیر هستند و اینکه چگونه باید آن‌ها را کنترل کند، تصمیم بگیرد. همچنین رهبری این جامعه عواقب جدیدی را نیز در پی خواهد داشت. علاوه بر این، نیگان باید با مشکلات داخلی خود از جمله با خائنان، کارگران و افرادی که می‌خواهند جای او را بگیرند نیز مبارزه کند. یوجین که بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته، اکنون حمایت ناجی‌ها را به‌دست آورده است، اما مشکلات و موانع جدیدی نیز برای او به‌وجود خواهد آمد. در همین حال این جنگ تمام عیار به نقطه اوج و پایان خود نزدیک می‌شود. جنگ بین شر و خوب تا پایان ادامه خواهد داشت. مردم برای آنچه که اعتقاد دارند مبارزه می‌کنند. همه برای یک چیز بزرگ‌تر مثل احساس امنیت و یک جهان که ارزش زندگی کردن داشته باشد، همکاری خواهند کرد.

درنهایت، شما چه‌فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده