نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

اولین تریلر فیلم Venom به زودی منتشر می‌شود

براساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که طرفداران فیلم ونوم (Venom) خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتند می‌توانند اولین تریلر این اثر را تماشا کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین و مورد انتظارترین اثر کمپانی سونی پیکچرز یعنی فیلم Venom (ونوم)، رده‌بندی سنی جدیدی از طرف هیئت رده‌بندی فیلم منیتوبا دریافت کرده است. این موضوع به این معنی است که اولین تریلر این اثر به احتمال خیلی زیادی در طی دو هفته آینده منتشر می‌شود. احتمالا اولین تریلر این اثر در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) منتشر شود که به نوعی در مقابل فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) دنیای سینمایی مارول قرار بگیرد. خیلی از طرفداران اصلا انتظار نداشتند که اولین تریلر را حداقل تا یک یا دو ماه دیگر بتوانند مشاهده کنند اما حالا اگر این اتفاق رخ دهد، می‌تواند یک غافلگیری بسیار زیبا را برای آنها به وجود بیاورد.

چندی پیش بود که تام هاردی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، پایان مرحله فیلمبرداری فیلم ونوم را اعلام کرد. اما همانطور که می‌دانید، این اثر جلوه‌های ویژه بسیار زیادی دارد که بخش اعظمی از مرحله پس از تولید را شامل شده و وقت بسیار زیادی هم از تیم تولید می‌گیرد. با این وجود، هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی درباره فیلمنامه، خود فیلم یا اینکه حتی شخصیت اسپایدرمن هم در آن ایفای نقش خواهد کرد یا نه منتشر نشده است و ما تا حدودی اصلا نمی‌دانیم که چه انتظاراتی باید از آن داشته باشیم. حتی این موضوع هم جالب توجه است، با اینکه مرحله فیلمبرداری به اتمام رسیده اما هنوز شخصیت برخی از بازیگران این تیم برای ما مشخص نشده است. با این تفاسیر، امیدواریم شرایط به همین منوال پیش نرفته و با انتشار اولین تریلر فیلم ونوم، بتوانیم پاسخ برخی از سوالات خود را دریافت کنیم.

براساس گزارش جدید سایت خبری Trailer Track، رده‌بندی سنی جدیدی که توسط Manitoba Film Classification Board برای این فیلم در نظر گرفته شده، رده‌بندی PG است. تام هاردی چندی پیش اعلام کرده بود که منبع الهام اصلی فیلمنامه این فیلم، خط داستانی کتاب کامیک ونوم: محافظ مرگبار (Venom: Lethal Protector) می‌باشد که در سال ۱۹۹۳ منتشر شده است.

Venom

مجموعه کتاب کامیک Venom: Lethal Protector، یک مینی سری ۶ قسمتی بود که داستان آن توسط دیوید میشلینی نوشته شده است. علاوه بر نوشتن داستان، هنرمندانی به نام مارک بگلی (قسمت اول تا سوم)، ران لیم (قسمت چهارم تا ششم) و سم دلاروسا (قسمت چهارم تا ششم) این سری کامیک را طراحی کرده‌اند. داستان این سری کامیک به این صورت است که در ابتدای آن، ونوم و اسپایدرمن یک پیمان آتش بسی را بین خود برقرار می‌کنند که به همین ترتیب ونوم مجبور به ترک شهر شده و به سمت سان فرانسیسکو حرکت می‌کند.

درست زمانی که ونوم به سان فرانسیسکو می‌رسد، پسر یکی از قربانیان گذشته‌ای که به او آسیب رسانده بود، به او حمله می‌کند. مدت خیلی زیادی به طور نمی‌انجامد که او توسط بنیاد زندگی (The Life Foundation) شکار می‌شود. اعضای انجمن بنیاد زندگی قصد دارند بر روی سیمبیوتی به نام ونوم آزمایشاتی انجام دهند و در صورت نیاز، از او برای منافع شخصی خودشان استفاده کنند. نتیجه این آزمایشات هم به این صورت می‌شود که آنها می‌توانند پنج سیمبیوت دیگر همانند ونوم ایجاد کنند. این سیمبیوت‌های خلق شده عبارتند از اسکریم (Scream)، فیج (Phage)، رایت (Riot)، لشر (Lasher) و اگنی (Agony).

در طی چند وقت اخیر شایعات مختلفی منتشر شده بود مبنی بر اینکه احتمال داده می‌شود، سیمبیوت دیگر و مشهوری به نام کارنیج (Carnage) در نقطه‌ای از داستان این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش بپردازد. با این حال، صرف نظر از اینکه کدام یک از این سیمبیوت‌ها قرار است در فیلم حضور یابند، ما این موضوع را می‌دانیم که ونوم، تنها موجود سیمبیوتی‌ای نیست که در داستان این اثر حضور دارند پس بالاخره حداقل یکی از هم‌نوع‌های او در فیلم حضور خواهد یافت.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده