نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

پشتیبانی از بازی‌های قدیمی تاثیری روی توسعه Halo 6 نخواهد داشت

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اخیرا اعلام کرده که پشتیبانی مستمر آن‌ها از بازی‌های قدیمی‌شان خللی در روند توسعه بازی Halo 6 وارد نمی‌کند.

با اینکه نسخه بعدی سری Halo هنوز رسما معرفی نشده، اما بدون شک این اثر روزی منتشر خواهد شد و استودیو 343 Industries، توسعه‌دهنده بازی، اشاره‌هایی هم به آن داشته است و در دست ساخت بودن بازی را به صورت ضمنی تایید کرده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اطلاعات بیش‌تری هم در مورد روند توسعه هیلو 6 به اشتراک گذاشته است.

طبق اعلام این استودیو، پشتیبانی 343 اینداستریز از بازی‌های قدیمی‌تر این سری مثل Halo 5 یا Halo: The Master Chief Collection خللی در روند توسعه بازی Halo 6 وارد نمی‌کند؛ چرا که این مسئولیت‌ها برعهده دو تیم کاملا مستقل هستند. ۳۴۳ اینداستریز در این مورد گفت:

تیم پشتیبانی از بازی‌های قدیمی‌تر سری کاملا با تیمی که روی نسخه شوتر اول شخص بعدی این سری کار می‌کنند، متفاوت است. این دو تیم هیچ گونه ارتباط و وظیفه مشترکی ندارند و دلیل اتخاذ چنین تصمیمی هم این بوده که تیم اصلی، بتواند با تمام تمرکز روی نسخه بعدی سری کار کند. ما مطلع شده‌ایم که یک سری طرفداران به دلیل حمایت ما از نسخه Master Chief Collection شاکی بوده و ادعا داشتند که این مساله، روی توسعه نسخه بعدی سری تاثیر منفی خواهد داشت. با این حال به این افراد اطمینان می‌دهیم که ما منابع لازم برای هر دو تیم پشتیبانی‌کننده نسخه‌های قبلی و توسعه‌دهنده نسخه جدید را داریم و لازم نیست نگران چنین مواردی باشند.

مجموعه Halo: The Master Chief Collection از زمان انتشار با یک سری مشکلات مخصوصا از بعد فنی رو‌به‌رو بوده و ۳۴۳ اینداستریز تایید کرده که هنوز هم در تلاش برای رفع این موارد هستند و حتی با یک سری نیروی خارج از استودیو هم برای این منظور همکاری می‌کنند. این استودیو همچنین قصد دارد در آینده مواردی مثل Matchmaking و پیدا کردن بازی‌های آنلاین را در این اثر بیش از پیش بهبود ببخشد و این بدین معنی است که استودیو به این زودی‌ها به پشتیبانی از این بازی پایان نخواهد داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده