نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Thrones of Britannia مشخص شد

کمپانی سگا تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Thrones of Britannia را اعلام کرد که اواخر فروردین سال آینده منتشر خواهد شد.

استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده سری توتال وار، چندی پیش اولین نسخه از سری فرعی این مجموعه یعنی Total War Saga را با نام Total War Saga: Thrones of Britannia معرفی کرد. وقایع این نسخه در سال ۸۷۸ پس از میلاد و پس از هجوم وایکینگ‌ها به بریتانیا روایت می‌شوند و نبرد آنگلو ساکسون‌ها با وایکینگ‌ها را به تصویر می‌کشند.

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که بازی Total War Saga: Thrones of Britannia در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین ۹۷) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی هم به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه استیم در دسترس خواهد بود و هم یک نسخه فیزیکی محدود در برخی مناطق برای آن در نظر گرفته شده است که شامل یک استیل بوک، یک پوستر دو طرفه با محوریت نقشه بازی و تعدادی کارت با تصاویر رهبران بازی می‌شود. با اینکه هنوز قیمت دقیق بازی اعلام نشده، اما سگا چندی پیش تایید کرده بود که قیمت نسخه‌های Total War Saga پایین‌تر از قیمت ۶۰ دلاری رایج نسخه‌های اصلی سری توتال وار خواهد بود و دلیل این امر هم تمرکز این نسخه‌ها روی یک بازه تاریخی خاص و گستردگی کم‌تر آن‌ها در مقایسه با نسخه‌های اصلی مجموعه است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که Total War Saga: Thrones of Britannia در نهایت چه کیفیتی خواهد داشت. بدون شک در صورت موفقیت این بازی، در آینده شاهد نسخه‌های بیش‌تری از سری Total War Saga خواهیم بود که قرار است روی نبرد‌های مهم تاریخ تمرکز داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده