نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار یک پوستر و سه تیزر از فیلم Mission Impossible: Fallout

کمپانی پارامونت اخیرا اولین پوستر رسمی به‌همراه سه تیزر کوتاه از فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرده است.

اوایل این هفته بود که تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت با انتشار تصویری اعلام کرد که ماموریت غیر ممکن: فال اوت (Mission Impossible: Fallout)، نام رسمی ششمین فیلم از مجموعه ماموریت غیر ممکن (Mission Impossible) است. علاوه بر این، اعلام شد که اولین تریلر رسمی این فیلم قرار است در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl) که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر و تیزرهای رسمی فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شده است. کمپانی پارامونت اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر کرده است که در آن شخصیت ایتن هانت با بازی تام کروز دیده می‌شود و همچنین هلیکوپتری که ظاهرا نقش مهمی را در این فیلم خواهد داشت، در قلب این پوستر قرار دارد که تام کروز نیز از آن آویزان است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Mission Impossible: Fallout Poster

علاوه بر این، کمپانی پارامونت سه تیزر کوتاه نیز از فیلم Mission Impossible: Fallout را منتشر کرده است که در آن علاوه بر حضور کروز، شاهد حضور تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ نیز هستیم. در این تیزرها، برای اولین‌بار شخصیت هنری کویل قابل مشاهده است و علاوه بر کروز و کویل، شاهد بازگشت شخصیت‌های الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ و وینگ ریمز نیز هستیم. در این سه تیزر، تصاویر رسمی جدیدی از دنباله جدید فیلم Mission Impossible قابل مشاهده است که احتمالا تمامی این تصاویر را در نسخه کامل اولین تریلر این فیلم مشاهده خواهیم کرد. شما در ادامه می‌توانید این سه تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون Mission Impossible: Rogue Nation و جک ریچر (Jack Reacher)، کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته است. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده