نویسنده: علی مطوری
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴

آتاری در ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری خواهد کرد

آتاری در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد ارز دیجیتالی جدیدی به نام Atari Token را به‌زودی خواهد ساخت.

شرکت فرانسوی Atari SA، مالک جدید کمپانی آتاری سابق و صاحب امتیاز بازی‌هایی همچون Pac Man و Tetris، به تازگی اعلام کرد این شرکت به‌زودی در ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری خواهد کرد؛ مسئله‌ای که باعث بالا رفتن ۶۰ درصدی سهام این کمپانی شده است.

Atari

طبق بیانیه منتشر شده آتاری در ابتدای ماه جاری میلادی، این شرکت قصد دارد ارز دیجیتالی جدید خود را با نام Atari Token طراحی کند؛ ارزی که می‌تواند در پلتفرم سرگرمی دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی (بلاک چین) شرکت Infinity Networks استفاده شود. این کمپانی همچنین قصد دارد همکاری خود را با یک شرکت شرط‌‌بندی به نام Pariplay توسعه دهد و به‌زودی کاربران می‌توانند در سایت‌های مربوطه، آثار آتاری را بازی کرده و با ارزهای دیجیتالی در آنها شرط‌‌بندی کنند. گفتنی است آتاری یک ارز دیجیتالی دیگر به نام Pong Token را مخصوص این کار اختصاص خواهد داد.

فردریک چزنی، رئیس آتاری در این بیانیه می‌گوید:

فناوری زنجیره بلوکی جای بسیار مهمی را در اطراف ما گرفته است و اگر نگوییم در اکوسیستم اقتصادی حال حاضر انقلاب کرده، بدون‌شک آن را مخصوصا در بخش‌های صنعت بازی و مبادلات آنلاین، تغییر داده است. هدف ما این است که به منظور استفاده درست از منابع مالی برند آتاری، موقعیت‌‌های استراتژیکی در نظر بگیریم که ریسک مالی محدودتری داشته باشد.

بسیار جالب است که کمپانی‌هایی که پیش از این هیچ ارتباطی با مسائل ارزهای رمزی و زنجیره بلوکی نداشته‌اند، حالا منافع خود را این مسیر می‌بینند؛ موضوعی که شاید برای مدتی ادامه یابد.


منبع CoinTelegraph
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده