نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

اشاره بازیگر کاپیتان آمریکا به ساخت فیلم Black Widow

کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در مصاحبه جدید خود به در دست ساخت بودن فیلم Black Widow اشاره کرده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی مارول استودیو با جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو (Black Widow) به توافق رسیده است. تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، باشد و گفته می‌شود که دستمزد پایه جوهانسون برای بازی در فیلم Black Widow حدود ۲۵ میلیون دلار خواهد بود و اگر فروش جهانی این فیلم از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کند، او حدود ۶ میلیون دلار پاداش نیز دریافت خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز ملقب به کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول، به نظر می‌رسد که در مصاحبه جدید خود به در دست ساخت بودن فیلم Black Widow اشاره کرده است. در مصاحبه با ET Canada، زمانی که از ایوانز در مورد موفقیت و رکوردشکنی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول، در گیشه سوال پرسیده شد، او در جواب گفت:

کاری نیست که آن‌ها (مارول استودیو) نتوانند آن را انجام دهند. من مطمئن هستم که همان تاثیری را که امروز فیلم Black Panther گذاشته است، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و سپس فیلم Black Widow در زمان اکران خود خواهند گذاشت. مارول دستور العمل برنده شدن را در اختیار دارد.

Captain America: Civil War

با وجود اینکه خبر ساخت فیلم Black Widow هنوز رسما تایید و اعلام نشده است، اما قطعا اشاره ایوانز به این فیلم بی دلیل نیست و احتمالا به‌زودی شاهد انتشار خبرهای بیشتری در مورد این فیلم خواهیم بود. تا به امروز جوهانسون در ۵ فیلم از دنیای سینمایی مارول از جمله فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲)، فیلم Avengers (انتقام جویان)، فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان)، فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. شخصیت بلک ویدو در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز باز خواهد گشت و پس از آن احتمالا قرارداد فعلی جوهانسون با مارول استودیو رسما به پایان خواهد رسید.

در اکتبر سال ۲۰۱۶، جوهانسون به ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو ابراز علاقه کرده بود و در سال ۲۰۱۷ نیز او با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در رابطه با فیلم Black Widow صحبت کرده که گفتگوهای اولیه مثبت ارزیابی شده بود. طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow نیز احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. همچنین اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel، اولین فیلم مستقل دنیای سینمایی مارول با محوریت ابرقهرمان زن، فاش شده که در آن بری لارسون برای اولین‌بار لباس کاپیتان مارول را بر تن کرده است. در این تصاویر، لارسون لباس سبز رنگی را بر تن دارد که ظاهرا اشاره‌ای به لباس ارتش کری (Kree) دارد و طبق گفته فایگی، شخصیت کاپیتان مارول در فیلم لباس رسمی خود را که پیش از این تصاویر مفهومی آن منتشر شده بود، بر تن خواهد کرد. فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده