نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Balls Bounce

در این مطلب به معرفی یک بازی ساده اما سرگرم کننده و جذاب به نام Balls Bounce خواهیم پرداخت.

بازی‌های موبایل هنری همواره از پرطرفدارترین بازی‌ها در میان مخاطبان بوده‌اند. بازی‌هایی که با تکیه بر نمایش لحظات زیبا و هنری که از رنگ‌بندی‌های بی‌نظیری بهره می‌برند سعی در سرگرم کردن کاربر خود دارند. این بازی‌ها بیشتر اوقات کل تمرکز خود را روی ارائه‌ی یک محتوای ساده برای سرگرم شدن کاربران می‌گذارند. بازی Balls Bounce نیز تمام سعی خود را می‌کند تا با تکیه بر المان‌های ساده‌گرایانه شرایط سرگرم‌‌کننده‌ای برای کاربر ارائه کند. در این بازی باید یک‌سری توپ را به سمت اهدافی پرتاب کنید. در کلی‌ترین حالت بازی این اهداف مدام به سمت‌تان خواهند آمد، باید تمام تلاش‌تان را بکنید که این اهداف به سطح زمین نرسند. هر هدف یک شماره‌ی خاص دارد، شماره‌ای که مانند نوار سلامتی کار می‌کند و نشان می‌دهد باید چندضربه به هدف‌تان وارد کنید تا از بین برود. در این بین هم شما با کسب یک‌سری آیتم‌های مختلف می‌توانید تعداد توپ‌های‌تان را افزایش دهید و به این روش شانس خود را افزایش دهید.

گیم‌پلی بازی در عین ساده‌گی پیچیده است

گیم‌پلی بازی فرمول ساده‌ای را دنبال می‌کند. توپ‌ها را بگیرید، نشانه‌گیری و پرتاب کنید. هرچه این فرمول ساده به‌نظر می‌رسد اما استفاده از آن می‌تواند موجب پیچیدگی‌های جذابی شود. اینکه توپ‌ها را در چه مسیری رها کنید مهم‌ترین المان‌ بازی است. همین اندازه‌گیری در پرتاب است که منجر به پیشروی شما در بازی می‌شود، چرا که اگر دقیق باشید به راحتی می‌توانید با یک توپ چند نشان بزنید یا کاری کنید که یک توپ به صورت مداوم بین دیوار و اهداف جابه‌جا شود و تا وقتی که دخل‌ این اهداف را نیاورد بیخیال نشود. بازی در کل سه حالت مختلف دارد. یکی از این حالت‌ها که ساده‌ترین حالت بازی هم به شمار می‌رود فقط شما را با توپ‌ها و هدف‌ها تنها می‌گذارد. در این حالت مهم‌ترین مورد توانایی خود شما است و دست‌تان برای  پیشروی خیلی باز نیست، در این حالت همچنین اهداف فقط به شکل مربع خواهند بود. یکی دیگر از حالت‌های بازی که Advanced نام دارد حالتی است که دست‌تان را بازتر می‌گذارد، در این حالت با اهداف مختلفی طرف خواهید بود که در جریان بازی نیز تاثیر مستقیمی خواهند داشت. در این حالت علاوه بر توپ‌ها عناصر دیگری نیز در جریان بازی ظاهر خواهند شد، عناصری که اغلب با هدف پیشرفت شما در بازی قرار داده شده‌اند. با اندازه‌گیری دقیق و دقت فراوان خواهید توانست که توپ‌ها را طوری پرتاب کنید که با استفاده از این عناصر به بهترین نتیجه برسید. هر بار که صفحه را از هدف‌ها خالی کنید بازی یک‌بار سیو خواهد شد و اصطلاحا آنجا چک‌پونت‌تان خواهد بود، البته این ذخیره‌ها یک‌بار مصرف هستند و فقط یک‌بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

گرافیک بازی می‌تواند یکی از دلایل تجربه این بازی باشد

گرافیک بازی اما می‌تواند یکی از دلایلی باشد که سراغ این بازی بروید. در این بازی با یک گرافیک زیبا طرفیم، گرافیکی که در خیلی از اوقات بازی چشم‌های‌تان را به بازی خواهد گرفت. رنگ‌های متنوعی که برای شماره‌های مختلف هر هدف در نظر گرفته شده‌اند به طرز فوق‌العاده زیبایی پس از برخورد توپ‌ها تغییر می‌کنند. عناصری که به منظور بالا رفتن سرعت پیشرفت شما در بازی حضور دارند یکی از دلایل این زیبایی‌ها هستند. برای نمونه کارکرد یکی از این عناصر به‌گونه‌ای است که توپ‌ها پس از برخورد با آن به طرفین پخش می‌شوند. حال تصور کنید توپ‌ها در فضایی پر از اهداف گوناگون غوطه‌ور هستند و مدام هر هدف تغییر رنگ می‌دهد. این المان‌های موجود در بازی موجب به‌وجود آمدن شرایطی بی‌نظیر، زیبا، دوست‌داشتنی و چشم‌نواز می‌شوند؛ شرایطی که اگر از من بپرسید می‌گویم خیلی به زیبایی‌اش دل نبندید، چرا که ممکن است شما هم وارد شرایطی شوید که پس هربار بستن چشم‌های‌تان، در تاریکی مطلق شاهد رفت و آمد دیوانه‌وار یک‌سری توپ در مسیرهای مختلف باشید. بازی در زمینه موسیقی پس زمینه هم عملکرد خیلی خوبی دارد، صداگذاری و افکت‌ها صوتی این بازی آنقدر خوب کار شده‌اند که خیلی خوب می‌توانند موجب ایجاد یک فضا آرامش‌بخش باشند، این صداگذاری‌ها همچنین در هماهنگی بسیار خوبی با گرافیک و هدف کلی بازی قرار دارند.

بازی موبایل Balls Bounce قصد دارد با ترکیب یک گیم‌پلی ساده، یک گرافیک بی‌نظیر و یک صداگذاری بی‌نقص کاربر را سرگرم کند. این بازی  هم‌اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران است، شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک زیر این بازی را از پلی‌ استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Balls Bounce


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده