نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵

بازی Rainbow Six Siege میزبان یک حالت PvP جدید می‌شود

کمپانی یوبیسافت یک حالت PvP جدید برای بازی Rainbow Six Siege معرفی کرد و از رایگان شدن تعدادی از اپراتورها و تغییراتی در نقشه‌های بازی خبر داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت با نزدیک شدن به زمان انتشار آپدیت Operation Chimera (شامل رویداد Outbreak) درباره برنامه‌های خود برای برای سال سوم بازی Rainbow Six Siege صحبت کرده است.

 این کمپانی در ابتدا یک حالت PvP جدید با نام Pick & Ban معرفی کرد که در آینده به بازی راه خواهد یافت. این حالت به هر یک از تیم‌ها اجازه می‌دهد که تیم حریف را از انتخاب دو اپراتوری که امکان برگزیدن آنها وجود دارد، منع کنند و در طرف مقابل هم تیم حریف امکان منع دو اپراتور احتمالی شما را خواهد داشت. همچنین ترکیب هر دو تیم در ابتدای هر مسابقه به تمام بازیکنان نشان داده خواهد شد، اما با این حال، امکان انتخاب مجدد یک اپراتور بدون مطلع شدن تیم حریف وجود دارد و در این حالت تیم حریف باید با روش‌های متداول نظیر استفاده از دوربین‌ها و پهبادها بازیکن مورد بحث را شناسایی کند. بر خلاف حالت معمول، به نظر می‌رسد که حالت Pick & Ban امکان انتخاب نقطه اسپاون (Spawn Point) را پیش از انتخاب اپراتور به بازیکنان می‌دهد. این حالت در ابتدا تنها از طریق بازی‌های شخصی‌سازی‌شده (Custom Games) در دسترس خواهد بود و در صورت داشتن پتانسیل بالا وارد بازی‌های عمومی نیز می‌شود. کمپانی Ubisoft می‌گوید که حالت Pick & Ban را در ماه ژوئن (خرداد-تیر) در Rainbow Six Siege Pro Leagues معرفی خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا همه بازیکنان این حالت را دریافت خواهند کرد یا خیر.

Rainbow Six Siege

کمپانی یوبی‌سافت همچنین توضیح داد که تعدادی از نقشه‌های بازی Rainbow Six Siege در سال سوم دستخوش تغییراتی می‌شوند. این کمپانی اظهار داشت که آنها با بروزرسانی‌های کوچکی با نام Buffs (مانند اضافه کردن یک اتاق بین اتاق خواب و سایر اتاق‌ها در نقشه Clubhouse) و بروزرسانی‌های بزرگی با نام Reworks تغییراتی را در نقشه‌ها به‌وجود می‌آورند و نقشه Hereford اولین نقشه‌ای است که در سال سوم بازسازی می‌شود. این نقشه حال و هوای بریتانیایی خود را حفظ خواهد کرد، اما طرح نقشه به طور کامل تغییر خواهد کرد و از نظر ظاهری نیز تغییرات زیادی را به خود خواهد دید. در نهایت کمپانی یوبی‌سافت مجددا تاکید کرد که هدف آنها دستیابی به ۱۰۰ اپراتور در بازی Rainbow Six Siege است و اظهار داشت که تمام کاربران نسخه‌های مختلف بازی از تاریخ ۱۲ اسفندماه (سه مارس) می‌توانند از ۲۰ اپراتور بازی به صورت رایگان استفاده کنند و تمامی Attachmentهای سلاح‌های قدیم و جدید بازی نیز از همان ابتدا در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این مورد در خصوص کاربران نسخه استارتر بازی صادق نخواهد بود، اما برای این دسته از کاربران نیز مزیت‌هایی در نظر گرفته شده است. این خبر چند هفته بعد از اعلام نسخه‌های جدید بازی Rainbow Six Siege و بازگرداندن نسخه استاندارد ادیشن منتشر شد و یوبی‌سافت اعلام کرده که با این تغییرات سعی دارد مطمئن شود که کاربران جدید از گزینه‌های بیشتری برای لذت بردن و تجربه بازی برخوردار خواهند بود.

در دیگر اخبار مرتبط، روز گذشته کمپانی یوبی سافت در جریان رویداد Six Invitational دو اپراتور هجومی جدید بازی اول شخص تیراندازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد و همچنین مدتی قبل، از رویداد جدیدی با نام Outbreak خبر داد که در کنار اولین آپدیت بزرگ سال سوم بازی Rainbow Six Siege در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Rainbow Six Siege در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده