نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

مکتب‌ خونه، از آغاز تا امروز

مکتب‌خونه، به عنوان بزرگ‌ترین رسانه آموزشی دیجیتال، در ۶ سال فعالیت خود، توانسته درس‌های بسیاری را با بهترین کیفیت در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

مکتب‌خونه، بزرگ‌ترین رسانه‌ی آموزشی دیجیتال (MOOC  یا Massive Open Online Course) در ایران است که در حدود ۶ سال فعالیت خود، توانسته درس‌های بسیاری را به طور کامل و با بهترین استادان، از دانشگاه‌های برتر ایران (مانند شریف، تهران، امیرکبیر، علوم پزشکی تهران و ...) در اختیار دانشجویان ایران و تمام فارسی‌زبانان جهان قرار دهد.

این رسانه، از سال ۱۳۹۱ و با هدف ترویج علم و در اختیار گذاشتن آن به صورت رایگان و سراسری برای همه‌ی فراگیران، فعالیت خود را از دانشکده‌ی برق دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد. چندی بعد، فعالیت گروه اولیه به بقیه‌ی دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها گسترش پیدا کرد و امروزه، مکتب‌خونه مفتخر است که ۸۰۰۰ ویدیو‌ی آموزشی را کاملاً رایگان برای مخاطبان خود قرار داده است.

موفقیت‌های مکتب‌خونه، به همین‌جا ختم نمی‌شود. در آذرماه سال جاری، مکتب‌خونه به همراه ۸ شرکت دیگر، با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تحت عنوان استارتاپ‌های موفق ایرانی، در نمایشگاه باکوتل کشور آذربایجان، حاضر شد.

آرمان مکتب‌خونه، ایجاد کلاس درسی به وسعت ایران است تا معنای عدالت آموزشی، تحقق پیدا کند.

مکتب‌خونه و سرویس مکتب‌پلاس؛

علاوه بر فیلم‌هایی که مکتب‌خونه از درس‌های دانشگاهی ضبط می‌کند یا دانشجویان در طرح «ایران را همکلاسی خود کن» می‌فرستند، دوره‌هایی را نیز خود مکتب‌خونه برگزار می‌کند.

دوره‌های مکتب‌پلاس شامل مهارت‌هایی می‌شوند که در سطح جهان، دانستن آن‌ها، بسیار کاربردی، ضروری و بسیار درآمد‌زا است.

تنوع موضوعات در این دوره‌ها، از دوره‌های مربوط به مدیریت(MBA)  تا دوره‌های کار با نرم‌افزار‌های کاربردی مانند متلب (Matlab) و تا دوره‌های آموزشی IT، گستره‌ی بزرگی را شامل می‌شود.

دانشجویان، می‌توانند با هزینه‌ی کمی، در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند و بدون اینکه نیاز باشد حضور فیزیکی در کلاس‌ها داشته باشند، از راه دور، همگام با دوره، پیشرفت کنند.

از خصوصیات این دوره‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کاربردی و به روز بودن؛ این دوره‌ها، مطابق نیازسنجی‌های روز (چه در زمینه‌ی علمی و چه در زمینه‌ی اشتغال) و با روش‌های نوین آموزشی آماده شده‌اند.

۲. استفاده از اساتید برتر؛ استادان مکتب‌پلاس، همواره از میان بهترین، دقیق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید انتخاب می‌شوند و رزومه و تدریس آن‌ها، بهترین موید این کلام است.

۳. ارتباط با راهنمای متخصص؛ دانشجویان، می‌توانند با پشتیبانان هر درس ارتباط برقرار کرده و سوالات و اشکالات خود را بپرسند. همچنین در تالار گفت‌و گو، با سایر دانشجویان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

۴. پروژه محور بودن؛ میزان دانش و یادگیری مخاطبین این کلاس‌ها، با پروژه‌هایی که استادان درس تعریف می‌کنند، سنجیده می‌شود.

۵. اعطای گواهینامه‌ی رسمی و معتبر دانشگاه تهران؛ به افراد حاضر در این دوره‌ها، بعد از اتمام موفقیت آمیز دوره، گواهینامه‌ی رسمی دانشگاه تهران اعطا می‌شود که رسماً دانش و مهارت فرد را در آن حیطه تایید می‌کند و قابل پیگیری است.

این روزها، در مکتب‌خونه همه برنده‌اند؛

در جشنواره‌ی بزرگ مکتب‌خونه که از ۲۵ بهمن تا ۵ اسفند‌ ۹۶ برگزار می‌شود، با اولین ثبت در دوره‌های مکتب‌پلاس، ۴۰ درصد تخفیف، هدیه خواهید گرفت.

همچنین، با حضور در طرح برنده - برنده و دعوت دوستانتان به مکتب‌پلاس، تا ۵۰ درصد تخفیف ثبت‌نام در دوره‌ها، هم به شما و هم به دوستتان اهدا خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات جشنواره بزگ مکتب‌خونه، اینجا را کلیک کنید.

رپورتاژ آگهی مکتب‌خونه

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده