نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

در فیلم The Lion King از همه آهنگ های انیمیشن اصلی استفاده نخواهد شد

التون جان، خواننده مشهور بریتانیایی اعلام کرد که در فیلم The Lion King قرار نیست از تمامی آهنگ‌های قدیمی انیمیشن اصلی استفاده شود.

پس از موفقیت فیلم‌های لایو اکشنی چون فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) که دومین فیلم پرفروش در گیشه آمریکای شمالی شد، دیزنی در حال ساخت فیلم لایو اکشن براساس انیمیشن محبوب دیگری است. در اوایل مهرماه سال گذشته، کمپانی والت دیزنی ساخت فیلم شیر شاه (The Lion King) به کارگردانی جان فاورو را رسما تایید و اعلام کرد. مدتی بعد دیزنی اعلام کرد که جف ناتانسون، نویسنده فیلم‌ Catch Me if You Can (اگه می‌تونی منو بگیر)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Lion King را بر عهده گرفته است. این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۹ اکران شود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایید شده که در این فیلم قرار است تنها از ۴ آهنگ اصلی انیمیشن The Lion King استفاده شود و بیشتر آهنگ‌های این فیلم جدید خواهند بود.

التون جان، خواننده مشهور بریتانیایی که به‌همراه تیم رایس که پیش از این برای نوشتن و ساخت آهنگ‌های انیمیشن شیر شاه همکاری کرده بودند، برای ساخت آهنگ‌های فیلم The Lion King باز خواهند گشت. حال جان در مصاحبه با وب‌سایت سان تایید کرده که او به‌همراه رایس در حال همکاری با بیانسه، بازیگر و خواننده برنده جایزه گرمی، برای نوشتن و ضبط آهنگ جدید برای این فیلم لایو اکشن و مورد انتظار هستند. جان گفت:

آن‌ها نیاز داشتند تا آهنگ‌های جدیدی نوشته و ساخته شود. از انیمیشن اصلی تنها چهار آهنگ Can You Feel The Love Tonight?، آهنگ Hakuna Matata، آهنگ I Just Can’t Wait To Be King و آهنگ Circle of Life در فیلم استفاده خواهد شد و از دیگر آهنگ‌های انیمیشن در فیلم استفاده نمی‌شود و بنابراین ما با بیانسه صحبت کردیم و امیدواریم که گروه من، تیم و بیانسه بتواند کار موفقی را انجام دهند. فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و کار بیانسه بسیار عالی است. تنها باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

elton john

بدون شک بسیاری از طرفداران و مردم خاطرات زیادی را با این چهار آهنگ دارند، اما قطعا نبود آهنگ Be Prepared در فیلم The Lion King خبر بسیار بدی برای طرفداران خواهد بود. این آهنگ شاید به محبوبی چهار آهنگ دیگر نباشد، اما اجرای فوق العاده جرمی آیرونز، صداپیشه شخصیت اسکار، باعث شده که این آهنگ در کنار آهنگ‌های محبوب دیگری چون Poor Unfortunate Souls از انیمیشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) و آهنگ Gaston از انیمیشن Beauty and the Beast قرار بگیرد. با این حال، استفاده از آهنگ‌های جدید نیز می‌تواند نکته مثبتی برای فیلم باشد. هانس زیمر، آهنگساز انیمیشن اصلی نیز برای نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم The Lion King باز خواهد گشت.

دونالد گلاور در نقش سیمبا، جیمز ارل جونز در نقش پادشاه موفاسا، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیانسه در نقش نالا، سث روگن در نقش پومبا، جان الیور در نقش زازو، بیلی ایکنر در نقش تیمون، الفری وودارد در نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی در نقش رافیکی، فلورنس کازومبا در نقش شنزی، اریک آندره در نقش عزیزی، کیگان-مایکل کی در نقش کماری، جی‌دی مک‌کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده