// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

تعداد اپراتورهای رایگان بازی Rainbow Six Siege افزایش می‌یابد

از تاریخ ۱۲ اسفند ماه تمامی نسخه‌های بازی Rainbow Six Siege به‌جز نسخه استارتر، دارای ۲۰ اپراتور رایگان خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege) اعلام کرد که از تاریخ ۱۲ اسفند ماه (سه مارس) تمامی کاربران نسخه‌های مختلف بازی Rainbow Six Siege، می‌توانند از ۲۰ اپراتور بازی به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین تمامی Attachmentهای اسلحه‌های قدیم و جدید بازی نیز از همان ابتدا در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این گفته شامل کاربران نسخه استارتر بازی نمی‌شود اما مزیت‌هایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در گذشته تنها چهار اپراتور رایگان برای کاربران نسخه استارتر بازی Rainbow Six Siege در نظر گرفته شده بود که حال این تعداد به ۶ اپراتور رسیده است.

این خبر چند هفته پس از اعلام نسخه‌های جدید بازی Rainbow Six Siege و بازگرداندن نسخه استاندارد ادیشن در دسترس قرار گرفت و یوبی‌سافت اعلام کرده که با این تغییرات سعی دارد مطمئن شود که کاربران جدید در طول بازی کردن بازی Rainbow Six Siege، می‌توانند از گزینه‌های بیشتری برای لذت بردن و تجربه این بازی برخوردار شوند. در حال حاضر برای آزادسازی اپراتورهای یا باید پول داخل بازی خود را خرج کنید یا از طریق پول واقعی سیزن‌پس‌های بازی را خریده و آن‌ها را آزاد کنید.

درادامه کمپانی یوبی‌سافت از برنامه‌های بیشتری برای سال سوم بازی Rainbow Sxi Siege سخن گفت. یکی از این برنامه‌ها اضافه شدن حالت PvP جدید Pick & Ban است. در جریان حالت جدید Pick & Ban، شما می‌توانید دو اپراتور که فکر می‌کنید تیم حریف آن‌ها را انتخاب خواهند کرد بن کنید. البته تیم حریف نیز دو عدد از اپراتورهای احتمالی شما را بن خواهند کرد. درانتها اعلام شده که حالت Pick & Ban درابتدا فقط از طریق بازی‌های شخصی سازی شده (Custom Games) در دسترس خواهد بود و اگر پتانسیل بالایی داشت، وارد بازی‌های عمومی نیز می‌شود.

همچنین در سال سوم، شاهد تغییراتی جزئی و کلی روی بعضی از نقشه‌های بازی هستیم. برای مثال در تغییرات جزئی امکان دارد شاهد اضافه شدن یک اتاق میان اتاق خواب و سایر اتاق‌ها باشیم. اما از میان تغییرات کلی، می‌تواند به نقشه Hereford اشاره کرد که به نوعی یک بازسازی خواهد شد. این نقشه پوسته بریتانیایی خود را حفظ خواهد کرد و از نظر لایه‌بندی و ظاهری، به کل تعویض می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده