نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

بازی Final Fantasy XV روی کامپیوتر کیفیت بصری بالاتری خواهد داشت

تیم سازنده‌ی Final Fantasy XV از گرافیک بازی و مادهای موجود در نسخه ویندوز می‌گویند.

زمان زیادی تا تاریخ عرضه‌ی Final Fantasy XV Windows Edition باقی نمانده است، اما اسکوئر انیکس هنوز هم فرصت کافی برای اینکه اطلاعات جدیدی در اختیار هواداران بگذارد، دارد. در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه‌ی پی سی گیمر، تاکشی آراماکی، کارگردان فنی بازی، و کنیچی شیدا، مدیر طراحی آن، اطلاعات جدیدی را درباره‌ی جنبه‌های تکنیکی نسخه‌ی پی سی و چند مسئله دیگر مطرح کردند.

در این مصاحبه، به این مسئله که نسخه‌ی ویندوز Final Fantasy XV صرفا از نسخه‌ی کنسول پورت نشده و سازندگان دوباره آن را از ابتدا ساخته‌اند، اشاره شد. بر اساس گفته‌های تیم سازنده، نسخه‌ی کامپیوتر این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که از قدرت مضاعف کامپیوترهای شخصی نسبت به کنسول‌ها استفاده کند و به همین دلیل از نظر گرافیکی نسبت به نسخه‌های عرضه‌شده روی کنسول‌ها برتری دارد.

در ادامه، نسخه کامپیوتر Final Fantasy 15 در هنگام عرضه احتمال پشتیبانی از چند ماد جانبی را دارد. برای نمونه، تیم سازنده به مادی که به شما قابلیت تغییر لباس تمامی شخصیت‌ها را می‌دهد، اشاره کرده است. اسکوئر انیکس برنامه دارد که در آینده ماد‌های گسترده و زیادی برای این بازی منتشر کند.

نسخه ویندوز Final Fantasy XV پانزدهم اسفند (ششم مارس) به همراه تمام بسته‌های الحاقی قابل دانلودش برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده