// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیو گیم پلی بازی Rainbow Six Siege با محوریت آپدیت Operation Chimera

در جریان ویدیو گیم‌پلی بازی Rainbow Six Siege، شاهد اپراتورهای جدید آپدیت Operation Chimera در صحنه نبرد هستیم.

با هر آپدیت بزرگ بازی Rainbow Six Siege، تعدادی اپراتور به بازی اضافه خواهد شد و آپدیت Operation Chimera نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. دو اپراتور جدید بازی، اپراتورهای CBRN هستند که برای حالت ساده و رقابتی بازی طراحی شده‌اند. همچنین مشخص شده که هر دو اپراتور جدید دارای سه اسلحه و تعدادی مهارت برای پشتیبانی از تیم خود هستند.

اولین اپراتور آپدیت Operation Chimera شخصی به نام فینکا است که قابلیت ویژه‌اش Adrenal Surge نام دارد. از طریق این ویژگی می‌تواند نوار سلامت تیم خود را تقویت کرده و در زمان مناسب، آن‌ها را Revive کند. همچنین زمانی که از قابلیت فینکا برای هم تیمی‌های‌تان استفاده می‌کنید، می‌توانند از بین سیم‌های خاردار سریع‌تر حرکت کرده و از طرفی تاثیر بعضی از نارنجک‌های بازی، زودتر از بین خواهد رفت. مهارت Adrenal Surge را دوبار در طول هر بازی می‌توانید استفاده کنید و به‌درد زمان‌هایی می‌خورد که تیم شما از گازهای سمی یا پهباد‌های الکتریکی استفاده می‌کنند.

دومین اپراتور به‌روزرسانی Operation Chimera لیون نام دارد که مهارت ویژه‌اش یک پهباد است که با فرستادن آن، وی می‌تواند محیط‌های بازی را اسکن کرده و اگر شخصی در جریان این اسکن شناسایی شود، برای لیون و سایر هم‌تیمی‌هایش روی نقشه ظاهر می‌شود. لیون در هر بازی سه بار می‌تواند از قابلیت پهباد خود استفاده کند و بین هر استفاده، باید مدت زمانی را برای بازیابی مجدد پهباد منتظر بمانید.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege) نیز یک تریلر با محوریت دو اپراتور آپدیت Operation Chimera منتشر کرده که می‌توانید آن‌ها را در صحنه نبرد مشاهده کنید. آپدیت Operation Chimera بازی Rainbow Six Siege در هفته اول ماه مارس به همراه رویداد Outbreak در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده