// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

عذرخواهی نینتندو برای کدهای اشتباه بازی Bayonetta روی نینتندو سوییچ

در جریان اشتباه چاپ شدن بعضی از کدهای بازی Bayonetta در نسخه فیزیکی Bayonetta 2، نینتندو ضمن عذرخواهی اعلام کرد که کدهای جایگزین فرستاده خواهند شد.

زمانی که بازی Bayonetta 2 عرضه شد، مشخص شد که کاربران با خرید نسخه فیزیکی بازی، کد بازی Bayonetta را نیز دریافت خواهند کرد. این در حالی بود که مدتی بعد مشخص شد که کد نسخه اول تعدادی از بازیکنان، اشتباه چاپ شده و قادر به دریافت بازی Bayonetta نیستند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در جریان یک بیانه در حساب کاربری توییتر خود از این دسته از کاربران عذرخواهی کرد و گفت:

با خرید نسخه فیزیکی بازی Bayonetta 2 یک کد دانلود بازی Bayonetta 1 را دریافت خواهید کرد. تعداد کمی از این کد‌ها اشتباه چاپ شده بودند. اگر شما نیز دچار مشکل شده‌اید، به پشتیبانی نینتندو مراجعه کنید. از رخ دادن این مشکل عذرخواهی می‌کنیم.

اگر می‌خواهید با این مشکل روبه‌رو نشوید، بهترین گزینه خرید هر دو نسخه روی فروشگاه eShop نینتندو به‌صورت دیجیتالی است که قیمت‌شان با نسخه فیزیکی یکسان خواهد بود. اگر بازی Bayonetta 2 را خریداری کنید، می‌توانید نسخه اول را با تخفیف ۱۰ درصدی بخرید و اگر قبل از تجربه نسخه دوم، بازی Bayonetta را خریداری کنید، می‌توانید نسخه دوم را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده