نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

مارتین فریمن در فیلم‌ های بیشتری از دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت

مارتین فریمن، بازیگر نقش اورت راس تایید کرد که او در فیلم‌های بیشتری از دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارتین فریمن، بازیگر نقش اورت راس در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، از حضور خود در فیلم‌های بیشتری از دنیای سینمایی مارول خبر داده است. در جریان مصاحبه با وب‌سایت Den of Geek، فریمن تایید کرد که او پس از فیلم Black Panther بار دیگر در دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت. او در این مصاحبه توضیح داد که مدیران مارول استودیو با او برای چند فیلم قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. فریمن گفت:

آن‌ها شخصیت من را در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) معرفی کردند و به من گفتند که شما در چند فیلم دیگر نیز حضور خواهید داشت. یکی از این فیلم‌ها، فیلم Black Panther بوده است.

Martin Freeman in Black Panther

با این حال، فریمن در این مصاحبه به فیلم یا فیلم‌هایی که ممکن است در آن شاهد حضور و بازگشت شخصیت اورت راس باشیم، اشاره نکرده است. شخصیت اورت راس برای اولین‌بار در فیلم Captain America: Civil War معرفی شد. این شخصیت رئیس گروه Joint Counter Terrorism Center بود که وظیفه داشت تا شخصیت باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن را دستگیر کنند. سپس او به‌عنوان حامی و پشتیبان تی‌چالا در فیلم Black Panther بازگشت. فریمن بیشتر برای بازی در نقش بیلبو بگینز در سه‌گانه فیلم The Hobbit (هابیت)، دکتر واتسون در سریال Sherlock (شرلوک) محصول شبکه BBC و لستر نیگارد در سریال Fargo (فارگو)، شناخته شده است.

کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. اکران فیلم Black Panther از روز جمعه گذشته آغاز شده و این فیلم توانسته علاوه بر اینکه نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را از سوی آن‌ها دریافت کند، با رکوردشکنی کار خود را در گیشه آغاز کند. پیش بینی می‌شود فروش این فیلم در آمریکای شمالی در چهار روز نخست اکران خود به بیش از ۲۱۰ میلیون دلار افزایش یابد.

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده