نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بسته‌ گسترش‌ دهنده چندنفره بازی Final Fantasy XV میزبان یک DLC جدید شد

بازیکنان بسته گسترش‌دهنده Comrades بازی Final Fantasy XV از هم‌اکنون می‌توانند چهره یکی از کاراکترهای نیکس، لیبرتوس و سونایتوس از اعضای گینگزگلایو را برای کاراکترهای مرد بازی انتخاب کنند.

مدتی قبل بود که کمپانی اسکوئر انیکس یک بسته گسترش‌دهنده چندنفره با نام Comrades برای بازی Final Fantasy XV منتشر کرد که بازیکنان در آن پس از خلق کاراکترهای دلخواه به انجام ماموریت‌های آنلاین مختلف اقدام می‌کردند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته گسترش‌دهنده Comrades میزبان یک بسته الحاقی رایگان با محوریت فیلم Kingsglaive: Final Fantasy XV شده است.

این بسته الحاقی را می‌توان به صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استیشن و فروشگاه ایکس‌باکس دانلود کرد و شامل چهره کاراکترهای نیکس اولریک، لیبرتوس آستیوم و سونایتوس بِلوم برای کاراکترهای مرد بازی است. متاسفانه در این بسته الحاقی کاراکتر کرو گنجانده نشده است، اما کاراکترهای مرد و زن بازی یک ژاکت زیبا دریافت می‌کنند که تصویر آن را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Final Fantasy XV در حال حاضر در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) برای پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد و محمد‌صادق تواضعی در بررسی خود از بازی نوشت:

بازی فاینال فانتزی ۱۵ تحولی بزرگ و ترسناک در این مجموعه بود که پس از پشت سر گذاشتن ۱۰ سال فراز و نشیب توانست کار خود را به‌خوبی انجام دهد. این بازی زمینه‌ساز آینده‌ای روشن برای این مجموعه است که می‌تواند مخاطبین بی‌شماری را جذب خود کند. مخاطبینی که شاید تا به امروز به دلیل سبک قدیمی این بازی نتوانسته بودند با آن ارتباط برقرار کنند. البته در این بین یک سری مشکلات نیز وجود دارد ولی وقتی آن‌ها را در کنار نکات مثبت و خوبی‌ها می‌گذاریم، می‌توان به راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Final Fantasy XV


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده