// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بازی Darkest Dungeon برای ایکس باکس وان اعلام شد

زمان انتشار بازی مستقل Darkest Dungeon برای ایکس‌باکس وان مشخص شد. این بازی از زمان انتشار خود، برای تمام پلتفرم‌ها عرضه شده است.

استودیوی مستقل Red Hook بالاخره پس از مدتی طولانی، زمان انتشار بازی Darkest Dungeon را برای پلتفرم ایکس باکس وان اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۹ اسفند با تخفیفی ۱۰ دلاری در فروشگاه مایکروسافت و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

نسخه‌ی معمولی Darkest Dungeon با قیمت ۲۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود. البته این تخفیف ۱۰ دلاری تنها تا ۶۰ روز پس از انتشار بازی مهلت دارد. Red Hook اعلام کرد که علاوه بر این تخفیف، بسته‌ی الحاقی Crimson Court هم همراه بازی عرضه می‌شود. این نسخه با نام Darkest Dungeon: Crimson Edition منتشر می‌شود، اما بعد از به پایان رسیدن مهلت ۶۰ روزه، نسخه‌ی معمولی بازی در دسترس خواهد بود و بسته‌ی الحاقی Crimson Court نیز به‌طور جداگانه به فروش خواهد رسید. این مهلت در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲۹ آوریل) به پایان می‌رسد.

رد هوک در اطلاعیه‌ی خود نیز اعلام کرد که بازی روی ایکس‌باکس وان از ماد پشتیبانی نمی‌کند و همچنین برای راهنمایی بازیکنان جدید پیشنهاد کرد که بهتر است بسته الحاقی Crimson Court را در ابتدای بازی غیرفعال کنند.

Darkest Dungeon از یک هفته قبل از انتشار برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود. در حال حاضر هم بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و آیپد موجود است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده