// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Monster Hunter: World دلیل فروش کم بازی Dynasty Warriors 9

گروه تحقیقاتی Media Create، بازی Monster Hunter: World را دلیل کاهش فروش Dynasty Warriors 9 اعلام کرد.

با گذشت هفته‌ای دیگر، گروه تحقیقاتی Media Create، لیست ۲۰ بازی پرفروش ژاپن در بازه زمانی ۱۶ بهمن ماه (پنج فوریه) تا ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) را منتشر کرد. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد بازی Dynasty Warriors 9 که به‌تازگی عرضه شده، نتوانسته فروش خوبی را تجربه کند.

با توجه به آمار منتشر شده، بازی Dynasty Warriors 9 در این بازه زمانی تنها توانسته ۱۱۷۴۹۵ نسخه به‌فروش برساند که این رقم ۷۰.۵۹ درصد کل نسخه‌هایی است که به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده‌ بودند. همچنین این مقدار فروش حدود ۸۰ درصد کمتر از بازی Dynasty Warriors 8 است که در سال ۲۰۰۳ عرضه شده بود. بازی ذکر شده در هفته اول عرضه خود توانسته بود ۲۰۳ هزار نسخه به‌فروش برساند.

حال گروه تحقیقاتی Media Create دوعامل را علل این کاهش فروش می‌داند. اولین مورد، تاخیر پنج ساله در عرضه بازی و تغییر سبک و سیاق Dynasty Warriors است که در نسخه نهم، به یک اثر دنیای باز کامل تبدیل شده است. یکی دیگر از دلایل، این است که Media Create، بازی Monster Hunter: World را مقصر می‌داند و اعلام کرده به‌خاطر وجود این بازی، خیلی از کاربران جذب جدیدترین نسخه از سری مانستر هانتر شده و علاقه‌ای به تجربه Dynasty Warriors 9 نداشته‌اند.

بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۱۹ بهمن ماه (هشت فوریه) در ژاپن و ۲۴ بهمن ماه (۱۳ فوریه) در سایر مناطق عرضه شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده